PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wat heb zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Wat is de opzet van je netwerk? Welke apparatuur gebruik je nog meer? Welke deze zonder problemen?
Als je bijvoorbeeld zoekt naar je foutmelding via Google vind je een stap voor stap handleiding van Apple voor het troubleshooting van WiFi-verbinding met de iPod touch. Heb je dat al geprobeerd?
Als je bijvoorbeeld zoekt naar je foutmelding via Google vind je een stap voor stap handleiding van Apple voor het troubleshooting van WiFi-verbinding met de iPod touch. Heb je dat al geprobeerd?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Stom, ja heb geprobeerd en de netwerk instellingen gereset, en nu werkt die weer! Dank voor de snelle reactie!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
probeer je router is te resetten;) en gooi het netwerk helemaal uit je ipod touch, start deze opnieuw op. en probeer het nog is
of heb je misschien last van death-grip. daar schijnen sommige idevices tegenwoordig last van te hebben
of heb je misschien last van death-grip. daar schijnen sommige idevices tegenwoordig last van te hebben
Anoniem: 383897
kan iemand mij misschien helpen ik heb een ipod touch 8 gb en mijn internet deed het eerst wel maar nu niet meer als ik bijvoorbeeld naar google ga staat er heel de tijd verbinden....
alvast bedankt
alvast bedankt