Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vooraf mijn excuses als ik in het verkeerde forumdeel zit

Help!

Ik heb kleine blauwe strepen in m'n beeld op mn PS3. Geen idee waar het aan ligt.
Het probleem bestaat sinds gister. Zit ik überchill Dexter S5E2 te kijken, komen er plots blauwe streepjes op mn scherm. Ik kan dan nog wel kijken, maar het stoort enorm en ik wil dat het weggaat.
Eerst waren ze er een paar seconden (ten minste, ik denk dat het me anders wel was opgevallen). Nu constant.

Ik heb al geprobeerd een andere HDMI poort op mn tv te pakken, maar dit verhelpt het probleem niet.

Mijn conclusie (correct me if Im wrong): het ligt niet aan m'n tv.

Dus.... of er zit een kink in de kabel (letterlijk), maar aan de kabel is niets verdachts te zien/voelen (voorzover dat mogelijk is) of het ligt aan mn PS3 :(

Iemand een idee...??

Ik zal even een foto'tje maken
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/egaeqx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Kan best je HDMI kabel zijn, zou eens een nieuwe halen voor een paar euro bij de action ofzo. Als het dan nog steeds is is er de kans dat het wel je ps3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe HDMI verhelpt t probleem niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:52:
nieuwe HDMI verhelpt t probleem niet helaas :(
Ik zou ook eens checken op een andere TV, want als het HDMI-board van de TV kapot/defect is dan maakt het niets uit of je je PS3 nu op HDMI 1 of HDMI 2 aan sluit. Plus dat je op die manier ook echt uit kan sluiten of het aan de TV of de PS3 ligt. Doet de console het op een andere TV ook dan ligt het aan de PS3, doet de console het niet dan ligt het inderdaad toch aan je TV.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andere tv vandaag kunnen proberen, dan is er hetzelfde probleem. Het ligt dus aan de Playstation :(

Maandag maar eens naar Sony bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een probleem verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1