Toon posts:

Alternatief voor Philips 9705

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

• smallville
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-04 19:41
Ik ben op zoek naar een alternatief voor de philips 9705.

Ik heb bij deze tv een aantal problemen gehad zoals het bekende zoemgeluid en ook het flikkeren van het beeld.

Ik ben dus benieuwd welke tv ik zou kunnen vergelijken met deze type. Wel ben ik dus erg gesteld op het beeld wat deze tv dus weergeeft en zoek dan dus ook een tv met 400hz en met full led (zo heet dat geloof ik).

Er is tegenwoordig natuurlijk een enorm aanbod wat betreft tv's. Ik hoor graag jullie ervaringen hierover en hopelijk kan ik dan mijn beslissing nemen.

• jobr
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:11
Sony HX900.

• smallville
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-04 19:41
Hier heb ik geloof ik al even naar gekeken, helaas is deze als ik het goed heb pas vanaf 46 inch verkrijgbaar. Zoek zelf een 40 inch. Had ik er denk ik beter even kunnen bij zetten.

• WidgetTWW
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
Misschien eventueel kijken naar de LE8500 lijn van LG of even wachten een opvolger van deze lijn. De LE8500 staat naast de Sharp full Led schermen bekend als de beste op de markt.

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

smallville,

GoT is geen boodschappenlijstje. We verwachten een eigen inzet wanneer ej op zoek gaat naar een mooi alternatief voor je huidige televisie.

Zie ook Het algemeen beleid

Op deze gaat een slotje.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee