iTunes binnenkomende netwerkverbindingen melding!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Sinds kort krijg ik steeds de melding: "Wilt u dat het programma iTunes.app binnenkomende netwerkverbindingen accepteert?"

Vervolgens een verhaaltje wat er gebeurt als je op nee klikt. Je kunt kiezen uit Nee of Sta toe.

iTunes werkt verder oké maar elke keer klikken vind ik vervelend, voorheen deed ie het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Bij geavanceerde instellingen van je firewall bij je Mac kan je instellen dat de verbindingen altijd worden toegestaan. Overigens heb ik hetzelfde probleem en is het niet opgelost met de zojuist genoemde oplossing. Misschien bij jou wel? Ik hoor het graag.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Ik heb ff gecheckt en voor een paar apps waaronder iTunes staat gewoon dat het de verbinding toe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Dan hebben wij inderdaad hetzelfde probleem. Zojuist even op Google gezocht wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn.

Dit gaf mij het volgende resultaat:
If you are experiencing this problem on your Mac, follow these simple steps to get rid of the Allow or Deny popups:

1.Go to the Applications folder and drag iTunes to the Trash. Don’t worry, your music, videos, and entire media library are not affected and will still be there. Only the iTunes software will be uninstalled.

2.Reboot or log out of your Mac. This step may or may not be necessary, but it certainly doesn’t hurt.

3.When you are logged back in, go to Apple’s website to download the latest version of iTunes.

4.Install iTunes. Do not import any songs or videos if it prompts you to do so.

Bron: http://www.macyourself.co...eny-incoming-connections/
In het kort staat hier beschreven dat je iTunes moet verwijderen, ook uit je prullenbak. Start je Mac opnieuw op, vervolgens download en installeer je iTunes opnieuw. Je muziek blijft als het goed is gewoon bewaard.

[ Voor 11% gewijzigd door Rednas_N op 05-10-2010 23:06 ]

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
En al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Hij kan dicht. iTunes verwijderen en opnieuw installeren werkt als oplossing!
Pagina: 1