Toon posts:

NAS via eSata/USB 3.0 benaderen

Pagina: 1
Acties:

• Legendary1985
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-08 11:42
ik heb tijdje geleden deze NAS gekocht. Opzich ben ik zeer tevereden echter mis ik wat, en ik weet uberhaupt niet of dit mogelijk is.

Namelijk de nas dat ik heb gekocht heeft verschillende aansluitingen usb en eSata echter is dit alleen om een externe HDD op aan te sluiten om de opslag uit te bereiden.

nou is mijn vraag:
Is er een nas om via eSata of USB 3.0 te benaderen om zo snel bestanden op te zetten via mijn MAIN pc? namelijk bestanden via lan overzetten duurt wel lang.

• voodooless
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15-08 15:58

voodooless

Sound is no voodoo!

Koop gewoon een NAS die wel je Gbit vol kan trekken... 125 MByte/sec zou snel zat moeten zijn.

Wat betreft eSata of USB 3.0: De filesystemen op de meeste NAS'en zijn niet windows compatibel, en dat is ook direct de rede waarom dit soort dingen niet gesupport worden op een NAS.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Legendary1985
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-08 11:42
Als ik pricewatch gebruik kan ik niet op snelheid filteren hoe kom ik erachter welke ik moet hebben?

• voodooless
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15-08 15:58

voodooless

Sound is no voodoo!

Je kunt helemaal niet filteren op snelheid. De enige manier om er achter te komen is naar reviews te kijken. Als je dat doet zul je als snel zien dat een goed presterende NAS best wel veel centen kost :(

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee