Toon posts:

Photoshop text vak "kapot"

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Onderwerpen

• significant
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
Heb een raar probleem met photoshop. Als ik via de "t" snelkoppeling een tekstvak maak en hier in type gaat dit allemaal goed totdat ik op enter druk.

De cursur springt naar het begin van de tekstvak en gaat over de eerder getypte tekst heen typen. Ik kan niet uitvinden waar dit probleem vandaan komt, noch hoe ik het kan oplossen.

Iemand een idee?

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:14

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Kijk eens naar je 'leading' in Window->Character...

[Voor 82% gewijzigd door RobIII op 05-10-2010 18:23]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• significant
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
juist :-)

Solved... soms is het te eenvoudig

• 195780
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-04-2013
Op verzoek verwijderd

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Johnbytheway schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:23:
[...]

Hoelang zou het duren om Photoshop opnieuw te installeren?? |:(
Misschien heb je aan de shortcuts zitten morrelen, misschien is de installatie beschadigd, misschien is het simpel op te lossen, maar ben je uren bezig voor je het vindt.
Maar als je practisch bent ingesteld, dan weet je dat alle oplossingen langer gaan duren dan een nieuwe installatie. :)
Wow where did that came from?! :o

Photoshop opnieuw installeren voor een minuscule instelling? Jij bent zeker dagelijks je systeem aan het formatteren omdat een venster opeens weer op een andere plek opent dan je gewend was :? 8)7

En ja, photoshop (her-) installeren duurt relatief een eeuwigheid.

[Voor 5% gewijzigd door u34186 op 05-10-2010 18:29]

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Johnbytheway schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:23:
[...]

Hoelang zou het duren om Photoshop opnieuw te installeren?? |:(
Afhankelijk van je systeem tot een half uur of meer. Maar seriously? Photoshop herinstalleren omdat een instelling niet klopt :? :F
En je beseft dat er een vette kans is dat je instellingen daarna nog precies hetzelfde (en dus nog steeds "verkeerd") zijn? Een herinstallatie laat namelijk je huidige instellingen in tact.

Sowieso kun je makkelijk al je settings resetten in Photoshop en voor veel tools kan dat zelfs op "tool niveau" en daarbij is even verder kijken dan je neus lang is nog altijd sneller dan een herinstallatie.

[Voor 25% gewijzigd door RobIII op 05-10-2010 19:07]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• 195780
Op verzoek verwijderd

• 195780
Op verzoek verwijderd

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Goed. Genoeg gelachen.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee