Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Allard1992
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 02-09-2018
Weet iemand of je mugen 2 rev b ook anders kan plaatsen op de socket. Misschien past de fan dan wel in plaats van dat het werkgeheugen in de weg zit. Ik had dit na gevraagd aan een computer expert en die zegt dat ik dit kan proberen, omdat de mugen niet vierkant is.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:32
quote:
Allard1992 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:38:
Weet iemand of je mugen 2 rev b ook anders kan plaatsen op de socket. Misschien past de fan dan wel in plaats van dat het werkgeheugen in de weg zit. Ik had dit na gevraagd aan een computer expert en die zegt dat ik dit kan proberen, omdat de mugen niet vierkant is.
http://www.scythe-eu.com/...ing-mugen-90-degrees.html
;)
Is het het koelblok wat in de weg zit of is het de fan? De fan kan je wel anders plaatsen (horizontaal).

ChojinZ wijzigde deze reactie 05-10-2010 17:46 (10%)

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• aap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13:46
De Mugen 2 Rev B kun je op twee manieren monteren. Bovendien kun je de fan aan iedere kant monteren.

Op mijn socket 1366 is de standaard (volgens handleiding) montage om hem met de brede kant evenwijdig aan het memory te plaatsen. Maar zelfs dan hangt de fan al boven de eerste 2 geheugenbankjes, dus draaien maakt het alleen maar erger. Als je "hoog" geheugen hebt moet je dus de fan op een andere zijde plaatsen.

Alles ligt natuurlijk aan welk socket je mobo heeft.

• Allard1992
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 02-09-2018
Ik heb gewone hyperx modules en heb deze gekocht voor dit soort gevallen. Voor 1600 mhz heb je geen heatsink nodig.

Als het goed is is de kans groter dat het past. Alleen de fan zit in de weg en andere plaatsen is geen optie voor mij.

• aap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13:46
quote:
Allard1992 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:21:
IAls het goed is is de kans groter dat het past. Alleen de fan zit in de weg en andere plaatsen is geen optie voor mij.
Kijk op deze foto's eens: als je de koeler draait, hangt hij alleen maar ongunstiger.

• .Sjoerd
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 12-09 15:58
Fan aan de andere kant hangen?

specs

• noes
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

quote:
aap schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:09:
[...]

Kijk op deze foto's eens: als je de koeler draait, hangt hij alleen maar ongunstiger.

[afbeelding] [afbeelding]
Bij dat linker plaatje past het RAM prima als je de fan idd aan de andere kant plaatst :+

K46/S1000RR, K26/R1200RT, E61/550i

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True