Nieuwe muis - ifeel?

Pagina: 1
Acties:

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Ik wilde een nieuwe muis gaan kopen, en heb al wel een beetje een idee wat voor een. Die Logitech optical mouseman lijkt me errug leuk, maar die heb je 'normaal' en 'ifeel'. Nou heb ik op de site gekeken en het klinkt wel leuk, maar werkt het ook?
Heeft iemand ervaring met die dingen?
Ik las trouwens dat er een extra functie in Black&White zou komen voor die ifeel muizen, dan is het best leuk, dat spel was ik toch al van plan te gaan kopen..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
ja ik heb er een
op zich wel geinig voelt t aan
tijdens t internetten dan heb je ook nog s meerdere themes zoals "metallic, rubbery, spongy" om t weer een ander gevoel te geven.
zodra je spel ingaat is de trilfunctie disabled. Maar t lijkt me dus wel gaaf als t een soort force feedback optie zou krijgen in spellen. voor de rest ben ik erg tevree erover

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ken 2 personen die zo'n geval hebben... hebben het niet altijd aanstaan.
de ene zegt zelfs dat het in het begin (lees 1e dag) leuk was... daarna irritant....

Verwijderd

Force Feedback mouse ? Die bestaat al een behoorlijke tijd hoor, van Logitech. Bij Gistron kan je hem kopen.

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 20:53

emzed

*

Ik heb één dag zo'n trilmuis gehad van Logitech (mouseman). Ik vond het meteen superirritant, net of je broodkruimels op je bureau hebt liggen. Uitschakelen was een optie geweest, maar er komt ook nog eens bij dat de gewone optical veel mooier is (donker blauw ipv zeegroen)

Ik heb hem gelijk omgeruild voor niet-trillende versie. Was geen probleem bij Norrod. Het viel me wel op dat er 2 dgn later een iFeel mouseman optical in de veiling van Norrod stond ;)

Verwijderd

ik heb hem ook. en je kan op de officiele site pathes neerhalen voor quake ut enzow. dat je beetje het force feedback gevoel heb. en om eerlijk tezijn de trilingen. ik MIS ze als ik op een andere muis werk. prachtig. ben van plan om voor alle pc's hier deze muis aan te schaffen

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:47
Black&White ondersteunt die "force feedback".
Als je over mannetje gaat voel je muis trillen.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Hmm ik denk dat ik dan die ifeel koop, tenzij ik die 20 piek extra errug hard nodig heb :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Pagina: 1