Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
ja ik heb er een
op zich wel geinig voelt t aan
tijdens t internetten dan heb je ook nog s meerdere themes zoals "metallic, rubbery, spongy" om t weer een ander gevoel te geven.
zodra je spel ingaat is de trilfunctie disabled. Maar t lijkt me dus wel gaaf als t een soort force feedback optie zou krijgen in spellen. voor de rest ben ik erg tevree erover
op zich wel geinig voelt t aan
tijdens t internetten dan heb je ook nog s meerdere themes zoals "metallic, rubbery, spongy" om t weer een ander gevoel te geven.
zodra je spel ingaat is de trilfunctie disabled. Maar t lijkt me dus wel gaaf als t een soort force feedback optie zou krijgen in spellen. voor de rest ben ik erg tevree erover
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik ken 2 personen die zo'n geval hebben... hebben het niet altijd aanstaan.
de ene zegt zelfs dat het in het begin (lees 1e dag) leuk was... daarna irritant....
de ene zegt zelfs dat het in het begin (lees 1e dag) leuk was... daarna irritant....
Verwijderd
Force Feedback mouse ? Die bestaat al een behoorlijke tijd hoor, van Logitech. Bij Gistron kan je hem kopen.
Ik heb één dag zo'n trilmuis gehad van Logitech (mouseman). Ik vond het meteen superirritant, net of je broodkruimels op je bureau hebt liggen. Uitschakelen was een optie geweest, maar er komt ook nog eens bij dat de gewone optical veel mooier is (donker blauw ipv zeegroen)
Ik heb hem gelijk omgeruild voor niet-trillende versie. Was geen probleem bij Norrod. Het viel me wel op dat er 2 dgn later een iFeel mouseman optical in de veiling van Norrod stond
Ik heb hem gelijk omgeruild voor niet-trillende versie. Was geen probleem bij Norrod. Het viel me wel op dat er 2 dgn later een iFeel mouseman optical in de veiling van Norrod stond
Verwijderd
ik heb hem ook. en je kan op de officiele site pathes neerhalen voor quake ut enzow. dat je beetje het force feedback gevoel heb. en om eerlijk tezijn de trilingen. ik MIS ze als ik op een andere muis werk. prachtig. ben van plan om voor alle pc's hier deze muis aan te schaffen
Black&White ondersteunt die "force feedback".
Als je over mannetje gaat voel je muis trillen.
Als je over mannetje gaat voel je muis trillen.
Pagina: 1