Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Dit is inderdaad allemaal op elkaar aan te sluiten.
Is een Blu-ray HC niet goedkoper en praktischer?
Is een Blu-ray HC niet goedkoper en praktischer?
Blu-Ray HC van Sony kost rond de €400,- (deze bijvoorbeeld), de goedkopere versies van Sony lees ik niet veel positiefs over namelijk. Scheelt iets van 60 euro met de sets die ik aangaf en die dvd speler van de DAV set kan ik dan eventueel nog doorverkopen denk ik? Als ik die speakers ook los aan bijvoorbeeld een nieuwe blu-ray speler kan hangen.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
De BDP heeft HDMI uit (en component, maar dat wil je niet) dus je moet een versterker hebben die HDMI in heeft en HD geluid ondersteund. Dat doen die Sony dingen volgens de pricewatch informatie en de Sony website niet. Ze ondersteunen geen enkele vorm van digitale audio input, enkel output. Dus nee, dat gaat naar mijn idee niet werken samen.
[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 05-10-2010 15:46 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat raden jullie aan? Versterker er bij kopen of meteen een HC set halen waar al een bluray speler én speakers bij zitten?
Pagina: 1