Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit momenteel met 2 studentes (jaja luxe) in 1 appartementencomplex, 1 van de dames heeft ziggo
en er is momenteel een probleem dat alleen ZIJ hier gebruik van kan maken (dit vanwege de afstand
naar het kastje etc etc etc). Nu had ik even korte tijd Digitenne, maar dit heb ik maar weer weggedaan
omdat het qua kwaliteit gewoon té slecht is (zit midden in een drukke winkelstraat in H'lem). Dus mijn
vraag is of er een alternatief is? Nee, gelieve geen schotelantenne.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:56
Helpt het toepassen van versterkers niet?

Als je ze toegepast heb, heb je ze goed toegepast?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Digitenne is het enige wat via de ether gaat. Ziggo de enige bij jullie op de kabel. Dan is er enkel nog sateliet wat je niet wil... Dan houd het toch echt snel op.

Maar de kabel kan je prima verlengen als je beetje goede kabel gebruikt. Andere opties heb je denk ik niet, misschien IPTV, maar daar weet ik dan niks van.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarom heb je DIGITENNE in HOOFDLETTERS geschreven? Op internet staat dat gelijk aan hard schreeuwen..

Bij Ziggo door een huis gebruiken moet je de inkomende kabel versterken met een kabelversterker. (De groene kabel - de hoofdaansluiting) Dan kan je daarna *echte* splitters gebruiken om het signaal goed te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tenzij er een aantal tientallen meters zit tussen jou kamer en het aansluitpunt moet met een goede versterker dat echt wel gaan lukken hoor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:30:
Waarom heb je DIGITENNE in HOOFDLETTERS geschreven? Op internet staat dat gelijk aan hard schreeuwen..
Het is ook hard schreeuwen (lees: huilen met de pet op) met Digitenne ;-).

Maar goed, zit allemaal een beetje té gecompliceerd, abonnement is op adres van de buurman aangesloten aangezien WIJ zelf geen abonnement mogen hebben van onze huisbaas op ons adres, is dus middels een gat in de muur (provisorisch) een kabel getrokken naar ons huis toe, daar het einde vd kabel in de Ziggo ontvanger van mijn huisgenootje gaat. Was een oplossing die bedacht is voordat ik erin kwam en het is altijd zo gebleven en er is vanuit haar zijde ook geen behoefte hier iets in te wijzigen. Andere huisgenote zit aan de andere kant vh huis (dwz lekker rustig en minder tot geen last van ruis) en ik zit met de gebakken peren. Dus zocht eigenlijk naar een aanbieder van DVB-T net als Digitenne (misschien met beter ontvangst oid), maar kon dit zo 1,2,3 niet vinden, en tja een schotel.... Wil wel wat uitgeven, maar een Dreambox + schotel + abo gaat me momenteel even té ver, aangezien ik dus niet weet tot hoelang ik hier nog ga zitten (ben op zoek naar iets nieuws) en wil eigenlijk toch wel tv kunnen kijken.

Iemand iets van een PAY-TV achtig iets ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:37
http://www.canaldigitaal.nl/bestel-nu/basis-smartpack.aspx

200 euro eenmalig, daarna 10 euro per maand aan kosten voor 250 TV-zenders. Aangezien een kabel abonnement 16 euro per maand kost, heb je het er na 33 maanden uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit je probleem niet in de keuze, maar in de aanleiding!
Wat heeft je huisbaas te zeggen? Mag je geen tv van hem hebben? Beetje vreemde zaak.
Schijt aan je huisbaas en toch zelf Ziggo aanschaffen.
Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:01:
Volgens mij zit je probleem niet in de keuze, maar in de aanleiding!
Wat heeft je huisbaas te zeggen? Mag je geen tv van hem hebben? Beetje vreemde zaak.
Schijt aan je huisbaas en toch zelf Ziggo aanschaffen.
Probleem opgelost.
Huisbaas is een winkelketen ;-)

Die de bovenverdieping legaal verhuurt, het huisnummer beneden is 24
wij zijn 24 ROOD, maar helaas hebben wij geen eigen aansluiting en
mag ik ZIJN aansluiting niet gebruiken voor dit soort zaken (voor o.a. Ziggo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je zou aan haar kunnen vragen of je via haar een tweede smartcard en decoder kan aanschaffen, dan laat je het kastje beneden staan en het beeldsignaal stuur je dmv verschillende opties over WIFI of UTP naar je eigen kamer.

Just a idea :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:39

CyBeRSPiN

sinds 2001

Andere oplossing: geen live tv kijken, er staat genoeg op uitzendinggemist, RTL gemist, sbs gemist. En ook nog de nodige internetstreams. En het scheelt je ook nog eens geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:13:
Andere oplossing: geen live tv kijken, er staat genoeg op uitzendinggemist, RTL gemist, sbs gemist. En ook nog de nodige internetstreams. En het scheelt je ook nog eens geld.
^^ kijk al tijden geen "live" tv meer :P de weinige NL zooi die ik eventueel wil zien stream/download ik wel :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Je kunt op 1 adres meerdere smartcards registreren, heb ik hier thuis ook. 3 smartcards en op alle 3 hetzelfde pakket, terwijl we maar voor 1 abbonement betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:22

DukeBox

loves wheat smoothies

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:13:
Daarnaast, ziggo heeft ook ziggo live, streaming tv kijken.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja kan allemaal, maar d'r is al geen goede kwaliteit bij haar, dus hoe moet het nou!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:49

CeesKees

I rest my Kees

In die straat waar je woont zit een UPC winkel. Ziggo heb je namelijk niet in HLM.
Loop daar eens naar binnen. Wellicht is de oplossing eenvoudiger dan je denkt...

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Pagina: 1