Toon posts:

[Excel 2003] Kopieren opmerkingen gaat fout

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Moumentai
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 29-09-2017
Op dit moment ervaren wij een lastig probleem met het kopiëren van Opmerkingen in Excel 2003. Als wij een bestaand veld kopiëren waarin een Opmerking is geplaatst naar een ander tabblad, dan wordt het veldje compleet dichtgeklapt. Als wij dan met de muis over dat veldje gaan, zien wij alleen maar een zwarte streep verschijnen, maar geen Opmerking ballon. Pas als wij de Opmerking wijzigen en het tekst veldje uitrekken, zien we de Opmerking weer verschijnen. Kortom, bij het kopiëren vind Excel het leuk om het Opmerkings veldje dicht te klappen. En dat is bij alle velden zo. Wij maken nogal veel gebruik hiervan en als we 130 veldjes op deze manier weer goed moeten zetten, dat schiet niet echt op natuurlijk :).

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? En waar de oplossing ligt voor dit probleem?

Alvast bedankt voor de hulp!

• pcsi
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-10-2011
(jarig!)
Ik heb echt me best gedaan om jouw situatie na te bootsen maar zonder resultaat.

Wat je in ieder geval kan controleren:
- Zijn er office en/of Windows updates beschikbaar?
- Heb je de mogelijkheid om te controleren of dit probleem zich ook voordoet met excel 2007, of met openoffice.

Iemand anders?

• Moumentai
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 29-09-2017
pcsi schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:33:
Ik heb echt me best gedaan om jouw situatie na te bootsen maar zonder resultaat.

Wat je in ieder geval kan controleren:
- Zijn er office en/of Windows updates beschikbaar?
- Heb je de mogelijkheid om te controleren of dit probleem zich ook voordoet met excel 2007, of met openoffice.

Iemand anders?
Nog niet bij stil gestaan om het ook even in een andere versie Excel te proberen en ook OpenOffice. Ik ga hiermee aan de slag! Resultaten hoop ik later te kunnen melden.

Alvast bedankt!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee