Ik zie vaak dat mensen moeite hebben om de quote functie gebruiken als ze enkel een gedeelte van een post willen quoten. Je ziet dan dat ze de regel zonder quote-tags gewoon in hun posten dikgegedrukt of met haakjes eromheen of wat dan ook. Dit komt soms de leesbaarheid van het forum niet ten goede.
Ik bedacht om die reden de volgende functie:
Het zou zeer handig zijn als je d.m.v. tekst selectie een gedeelte van een post kunt quoten. Je zou dan eerst de tekst selecteren, daarna op de quote-knop moeten drukken en dan heb je de selectie automatisch in quote-tags staan in Post-Reply.
Het lastige zou dan wellicht worden als er speciale tags worden geselecteerd, zoals tabellen en cmd-tags enzo, maar daar valt vast iets op te verzinnen.
Ik denk dat een dergelijke functie zeer goede toevoeging zou zijn op dit forum.
Ik bedacht om die reden de volgende functie:
Het zou zeer handig zijn als je d.m.v. tekst selectie een gedeelte van een post kunt quoten. Je zou dan eerst de tekst selecteren, daarna op de quote-knop moeten drukken en dan heb je de selectie automatisch in quote-tags staan in Post-Reply.
Het lastige zou dan wellicht worden als er speciale tags worden geselecteerd, zoals tabellen en cmd-tags enzo, maar daar valt vast iets op te verzinnen.
Ik denk dat een dergelijke functie zeer goede toevoeging zou zijn op dit forum.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR