Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Exchange 2003 postvakken beveiligen

Pagina: 1
Acties:

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Mijn baas kan de postvakken van alle gebruikers toevoegen in zijn outlook. dit wil hij beveiligt hebben.
Ik ben op zoek naar een voledig stappenplan om dit te regelen. ik heb al ff gegoogled maar kan niet 1-2-3 wat vinden.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:06
en kan hij die ook effectief openen ? :?

het kunnen toevoegen van gelijk welk postvak is namelijk "standard behavior" ; maar op het moment dat je ze aanklikt moet je wel een permissie-error krijgen

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En als dat niet het geval is 1. die permissies verwijderen als je daar verder niks mee sloopt en/of 2. address list segregation toepassen zodat de directeur een GAL krijgt met alleen zichzelf erin? :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:41

ralpje

Deugpopje

Silasje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
Mijn baas kan de postvakken van alle gebruikers toevoegen in zijn outlook. dit wil hij beveiligt hebben.
Ik ben op zoek naar een voledig stappenplan om dit te regelen. ik heb al ff gegoogled maar kan niet 1-2-3 wat vinden.
Dit is iets dat ooit specifiek is ingesteld. Out-of-the-box heb je daar namelijk de rechten niet voor.
Dus: zoeken naar een handleiding hoe je in kan stellen dat je andere mailboxen _wel_ kunt openen, en die in omgekeerde volgorde toepassen, als het ware ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer