Hoi Tweakers,
Ik heb pas mijn systeem een update gegeven en de set up ziet er nu zo uit :
i7 950 @3.9
Asus Rampage III Gene
3x2 gig Corsair dom. GT 1600
Sapphire 5970 2gb
2x128 gb Crucial c300 s-ata 3 (raid-0)
coolermaster realpower 1000w
Ik heb 2 kleine problemen (aangezien de setup wel snel werkt en geen mankementen vertoont)
1. De Crucial schijfjes zijn 6gb hebben een read van 355 en write van 140 alleen lijkt het of de raid setup de schijfjes niet echt sneller maakt en zijn de benchmarken vrij laag volgens mij (klik )
Ik heb erop gezocht maar kom meeste op engelse sites waar ik niet uitkom (wel gaat het denk ik om de raid controller? ) iemand een idee?
2. Problem solved
Voor alles geld, de pc doet niet raar..geen hapers stotters uitvallen rare geluiden of temperaturen werkt verder gewoon zoals het zou moeten.
alvast bedankt.
Ps: everest herkent mijn mobo niet (cpu-z wel)
Ik heb pas mijn systeem een update gegeven en de set up ziet er nu zo uit :
i7 950 @3.9
Asus Rampage III Gene
3x2 gig Corsair dom. GT 1600
Sapphire 5970 2gb
2x128 gb Crucial c300 s-ata 3 (raid-0)
coolermaster realpower 1000w
Ik heb 2 kleine problemen (aangezien de setup wel snel werkt en geen mankementen vertoont)
1. De Crucial schijfjes zijn 6gb hebben een read van 355 en write van 140 alleen lijkt het of de raid setup de schijfjes niet echt sneller maakt en zijn de benchmarken vrij laag volgens mij (klik )
Ik heb erop gezocht maar kom meeste op engelse sites waar ik niet uitkom (wel gaat het denk ik om de raid controller? ) iemand een idee?
2. Problem solved
Voor alles geld, de pc doet niet raar..geen hapers stotters uitvallen rare geluiden of temperaturen werkt verder gewoon zoals het zou moeten.
alvast bedankt.
Ps: everest herkent mijn mobo niet (cpu-z wel)
[ Voor 31% gewijzigd door sir serial op 06-10-2010 11:27 ]