Toon posts:

Ram uitbreiden - Asus A6U

Pagina: 1
Acties:

• Dirkjo
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:01
Hallo mensen,

Ik wil het ram uitbreiden van m'n laptop. Ik heb alleen 0.1 procent verstand van laptop geheugen en echt duidelijk word ik niet van alle informatie.

Het gaat dus om een A6U welke volgens de website het volgende ram heeft:
DDR333 SDRAM, 2x SO-DIMM socket expandable to 2GB

Dus dan zou dit reepje erin moeten kunnen, toch?

Alvast bedankt :)

• MattCracked
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 31-03 10:17
Onderaan je laptop zitten vast kleine icoontjes met ram op.
Die moet je openvijzen en het juiste geheugen vervangen of uitbreiden.
1 zit meestal onderaan, het ander onder het toetsenbord

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, dat gaat natuurlijk niet werken. Je hebt DDR nodig, en dat is DDR3. Dus dat gaat niet.

30" monitor te koop

• Dirkjo
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:01
Euw, de DDR333 staat voor 333mhz. Dat ik er niet eerder op kwam. Bedankt :)

• Chocola
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 02-09 16:20
Je hebt SO-DIMM DDR PC2700 nodig, die is geklokt op 333Mhz.

Let ook op de cass-latency, verschillende CL-waardes kunnen zelden samen. Het snelst is denk ik nog gewoon 2 PC2700 sticks van 1GB kopen en die oude vervangen. Trouwens, let er wel op dat DDR-geheugen bijzonder prijzig is nowadays. Het is zo prijzig dat ik persoolijk tweedehands zou gaan zoeken, of zelfs een nieuwe laptop zou overwegen.

• ajakkes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:21
Pricewatch

Ik vraag me af of 80 euro de overweging van een nieuwe laptop waard is. Maar 2e hands is zeker de moeite waard om naar te kijken.

👑

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee