Toon posts:

Mafia 2 sinds dien zwart scherm of driver stopt

Pagina: 1
Acties:

• mimi040
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 25-10-2020
Beste lezers,

Sinds kort heb ik mafia 2 aangeschaft ik draai dit speel op hoog settings en op resolutie van 1920*1080.

Dit doe ik op het volgende systeem:
windows 7 64
Intel core i7 920
X58 pro-e
4 gig ram ocz 1333
velociraptor 300 gig (voor OS en andere programma's)
creative xfi fatality tintanium blaat
XFX Radeon 4890 1024MB DDR5 HD-489X-ZSFC
(drivers allemaal up to date)

Dit speel heb ik prima kunnen spelen gedurende zo'n 9 uur zonder problemen. Heb vervolgens de computer afgesloten. Volgende dag start ik het spel op. En ben ik ingame werken de shaders niet echt goed zie alleen maar de wimpers van mijn mafioso. En kan door een beetje alle gebouwen heen kijken. Doe een reboot. Krijg nu alleen nog maar zwart scherm of crash naar windows dekstop. Met de melding dat de drivers er mee zijn uit gescheiden. Heb de drivers opnew geinstallerd. Ik heb de drivers terug gebracht naar een oudere versie. Heb de drivers deinstallerd met driversweeper ccleaner. en opnew geinstalleerd. Het helpt allemaal niet.

Kortom als de videokaart wordt gestressed met iets meer dan een avi afspelen dan kappen de drivers er mee. Is mijn videokaart dood. Of raakt hij alleen maar over hit en kan dit verholpen worden met beter koeling.

groetjes en alvast bedankt. ;)

Edit heb het zelfde bij mijn alienware laptop:

crossfire x 5870 met (dell drivers)

youtube link : http://www.youtube.com/watch?v=hCPx3MM4qFI

[Voor 8% gewijzigd door mimi040 op 05-10-2010 01:01]

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 02:44

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik wil niet veel zeggen, maar een videokaart zou helpen :P

• mimi040
Guussieboy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:12:
ik wil niet veel zeggen, maar een videokaart zou helpen :P
sorry sorry

XFX Radeon 4890 1024MB DDR5 HD-489X-ZSFC

• mimi040
XFX 4890 is uiteindelijk opgeblazen heb een new aangeschaft

RIP 4890 wat een rot ding

• Stefanovic45
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:13
Garantie?

Hyundai Ioniq Electric 28 kWh / 5.4 kWp PV installatie

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Ik denk dat tie daar ook wel heeft aangedacht :$

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee