Toon posts:

[ps3 savegame] Not the owner -melding ?

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:08

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe PS3 gekocht, de 120GB Slim.

Mijn oude fat-ps3 liep op zijn eind helaas...

Ik heb wel alle savegames opgeslagen op een usb-stick.

Nu heb ik de savegames teruggezet op de nieuwe PS3.
Nu krijg ik de melding in het spel, F1-2010, dat ik niet the owner of the savegame ben...
Ik was daarin al aardig ver en zou zonde zijn als ik opnieuw moet beginnen...

Wat kan ik hieraan doen?? Google levert me niks op helaas...

Apple iPhone 12 Pro Max  Macbook Pro Retina 2015 13" ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Probeer de Sony Helpdesk eens. ;)
Contactgegevens staan in het Playstation3 defecten topic.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Excelb-boy
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Elke PS3 heeft een eigen soort ID, dit moet inderdaad voorkomen dat mensen hun savegames gaan overzetten...
Dit was voor update 3.50 nog wel mogelijk maar met de komst van de PS3 jailbreak hebben meerdere mensen waarvan hun PS3 crasht die hun back ups op een nieuwe willen zetten hier last van.
Volgens mij was er op youtube wel een filmpje over hoe je het kon fixen...

succes

• Trazer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 30-06 13:26
Als je de oude PS3 ook nog hebt (en hij het nog doet) zou je de data transfer utility kunnen proberen:

http://manuals.playstatio...ings/transferutility.html

Anders zit er waarschijnlijk niks anders op dan overnieuw beginnen met een nieuwe savegame

[Voor 25% gewijzigd door Trazer op 07-10-2010 12:13]

I regret.... things i should have said

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:59

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem is verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je een systemrestore/backup gedaan? Hiermee kan je wel het gros van PS3 savings overnemen, er zijn enkele games welke singleplayer progressie impact heeft op multiplayer, welke echt PS3-ID locked zijn (GT5P PSN versie).

Zou best kunnen dat F1 2010 dit ook heeft ingebouwd, om zo uitwisselen van savegames tegen te gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee