Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:05
Kan ik met ALLEEN een ati hd4770 3 schermen aansturen, en zo ja hoe( dus 2 op dvi en 1 op svideo ofzo?) of 2 op de kaart en 1 onboard, zo nee, hoe is dit zonder een 2e pci-e slot te doen?

sorry als dit topic verkeerd staat

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:03
Nee dat kan niet, je RAMDAC kan maar 2 schermen aansturen (zonder clone te gebruiken). Als je meerdere schermen wilt hebben heb je eyefinity nodig, wat pas vanaf de HD5xx0 serie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of je moet gaan werken met een Matrox Dualhead of Triplehead (maar dat valt misschien een beetje buiten 'alleen je 4770 gebruiken').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
hmm okee, dankjewel, dan ga ik maar zoeken naar een goedkope 2e hands Matrox Dualhead of Triplehead ;) Als die zo goedkoop te krijgen zijn dan, maar dat kan wel prima samen, 1 scherm direct op mijn 4770 en 2 op die matrox dualhead

[ Voor 38% gewijzigd door bodamn op 04-10-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:03
bodamn schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:10:
hmm okee, dankjewel, dan ga ik maar zoeken naar een goedkope 2e hands Matrox Dualhead of Triplehead ;) Als die zo goedkoop te krijgen zijn dan, maar dat kan wel prima samen, 1 scherm direct op mijn 4770 en 2 op die matrox dualhead
Voor die prijzen kun je imho beter een HD5serie videokaart kopen, dan heb je buiten multi-monitormogelijkheden ook gelijk betere performance (aangenomen dat je geen instapmodel koopt). Die Matrox dingen zijn nog behoorlijk duur imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 18:24
We hebben op het werk dualheads en we hebben er meer problemen dan plezier mee. Ik denk dat je, zowel uit feature als performantie oogpunt best een HD5xxx serie koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
okee, maar kan het met elke HD5XXX en hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
bodamn schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:15:
okee, maar kan het met elke HD5XXX en hoe dan?
http://www.overclock.net/...yefinity-info-thread.html Of moeten we het ook nog voor je aansluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

bodamn schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:10:
hmm okee, dankjewel, dan ga ik maar zoeken naar een goedkope 2e hands Matrox Dualhead of Triplehead ;)
Dat is geen videokaart, dat is een extender die je tussen je monitoren en videokaart kunt prikken.

Een Matrox kaart kopen is niet zinnig meer, koop dan liever een budget radeonnetje erbij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
haha bedankt, ik kan er geen kaartje bijprikken haha :P misschein koop ik in de toekomst wel een nieuw mobo, maar nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Als het geen zwaar werk is wat er op het derde scherm moet gebeuren, en je hebt nog wel een vrij PCI slot, dan zou je naar een VGA kaart kunnen kijken wat je in een PCI slot kunt prikken.
Bijv. in de pricewatch staan nog wel wat koopjes.

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
okee, het is voor een 10'' scherm met wat specs en een slideshow;)
Pagina: 1