Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem met mijn Nokia N900 i.c.m. mijn Exchange 2003 server.

Het synchroniseren werkt naar behoren, op het (terug) syncen van wijzigingen / aantekeningen in het memo veld van de afspraak na.

Normaliter gebruik ik dit veld om (onder de vooraf ingevoerde NAW gegevens vanuit ons systeem) o.a. de gewerkte tijden te noteren- en registreren.

Alle wijzigingen echter die ik ik dit veld via mijn telefoon invoer, worden niet terug gesynct naar ons Exchange systeem. Mijn N900 geeft echter wel telkens trouw aan dat er 1 "wijziging" gesynct is, alleen is dit dus niet het geval.

Echter, als ik op mijn telefoon een nieuwe afspraak maak, komt deze wel gewoon in Exchange terug en kan ik zelfs notities enz. blijvend uit blijven wisselen. Wat me opvalt aan de afspraken die ik vanuit mijn telefoon maak, dat Outlook het niet zozeer als een afspraak ziet, maar als een vegaderverzoek.

Ik heb de calendardb uit de map .calendar al eens weggegooid etc, maar het probleem blijft bestaan.

Mijn N900 heeft softwareversie V 10.2010.19-1 geinstalleerd; iemand nuttige tips bij het oplossen van dit probleem ?

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Topicstarter
*kick*