Een kennis van me heeft een simpel netwerkje met daarin 2 pc's, beide Windows XP met laatste updates etc. Beide pc's zijn geïnstalleerd met ZoneAlarm en hangen met een draadje aan dezelfde router. Ze hebben geen wifi. Een pc kan de website http://www.bmibaby.com niet benaderen, IE geeft direct de melding 'the connection was reset'. Ditzelfde gebeurd met FF, Opera en Chrome. Ook via telnet krijg ik geen connectie op deze website. Andere websites hebben (voor zover bekend) geen problemen. Er draaien geen verdachte processen en als ik ZA afzet kan ik er nog steeds niet bij. Ook met Windows gestart in veilige modus kan deze website niet bereikt worden. Het vreemde is dat de andere (identieke) pc deze website zonder problemen toont. De router/provider is dus niet het probleem vwb dns etc. Heb de browser invoegtoepassingen ook allemaal uitgezet, helaas zonder resultaat.
Geen vreemde entries gevonden in bijv de hosts file, ZA logfile en Windows eventlogs. Alle software en drivers zijn up-to-date. Iemand nog een tip waar ik naar kan kijken?
Geen vreemde entries gevonden in bijv de hosts file, ZA logfile en Windows eventlogs. Alle software en drivers zijn up-to-date. Iemand nog een tip waar ik naar kan kijken?
Whoop!