Hallo,
Afgelopen week heb ik een PC gekocht in losse onderdelen. (zie producten)
Zaterdag had ik hem in elkaar gezet en ben ik 's avonds begonnen aan het installeren.
Helaas lukt dit niet op mijn OCZ Vertex II SSD schijf van 60GB.
Bij het scherm "Installing Windows" komt het niet verder dan: Expanding Windows (0% ~ 35%)
Het percentage verschilt per keer.
Copying Windows files
Expanding Windows files (25%)...
Installing features
Installing updates
Completing installation
Ik heb eerst een originele CD-rom geprobeerd natuurlijk, maar omdat dit niet werkte het nog met gecopyeerde versies geprobeerd.
Ik heb o.a. Windows 7 Ultimate (64 bit) geprobeerd en daarnaast nog, Win 7 prof, enterprice en home editie. En ook met windows XP lukt het niet om de installatie succesvol af te ronden.
Daarna heb ik geprobeerd om Windows 7 op een HDD te installeren. Dit lukt wel.
Beide schijven worden herkent in mijn BIOS
Ik heb zelf al veel proberen te "Googleen" maar mijn engels is erg beroerd, zeker die technische taal.
Ik zou toch graag windows op mijn SSD willen installeren. Hebben jullie hulp/tips voor mij?
Afgelopen week heb ik een PC gekocht in losse onderdelen. (zie producten)
Zaterdag had ik hem in elkaar gezet en ben ik 's avonds begonnen aan het installeren.
Helaas lukt dit niet op mijn OCZ Vertex II SSD schijf van 60GB.
Bij het scherm "Installing Windows" komt het niet verder dan: Expanding Windows (0% ~ 35%)
Het percentage verschilt per keer.
Copying Windows files
Expanding Windows files (25%)...
Installing features
Installing updates
Completing installation
Ik heb eerst een originele CD-rom geprobeerd natuurlijk, maar omdat dit niet werkte het nog met gecopyeerde versies geprobeerd.
Ik heb o.a. Windows 7 Ultimate (64 bit) geprobeerd en daarnaast nog, Win 7 prof, enterprice en home editie. En ook met windows XP lukt het niet om de installatie succesvol af te ronden.
Daarna heb ik geprobeerd om Windows 7 op een HDD te installeren. Dit lukt wel.
Beide schijven worden herkent in mijn BIOS
Ik heb zelf al veel proberen te "Googleen" maar mijn engels is erg beroerd, zeker die technische taal.
Ik zou toch graag windows op mijn SSD willen installeren. Hebben jullie hulp/tips voor mij?