Op dit moment staat bij mijn pc een logitech 2.1 geluidssetje. Omdat ik erg moet wordt van de losse subwoofer waar alle kabels aan zijn verbonden, wil ik graag van dit ding af. Bij toeval vond ik nog twee werkende (oude meuk) jbl speakertjes in de kelder. Nu heb ik eens rondgekeken op MP voor een leuke marantz/denon voor bij de PC. Echter dat kost ook weer 100/150 euro voor basic versterkertje van 6 jaar oud. Daarnaast hoeft het ding ook niet heel hard te werken. Hooguit wat geluid voor BC2 produceren. Nu liep ik toevallig tegen een cheap ass versterkertje aan. Iemand ervaring met die dingen, of kan ik beter die 3 tientjes in de sloot gooien?
Ik ben mij er van bewust dat het voor 30 euro niet veel kan zijn, maar het staat ook alleen maar bij de pc, en niet in de woonkamer. Normaal gesproken ben ik erg merk en kwaliteitsbewust maar voor misschien kan ik voor deze keer een uitzondering maken.
Ik ben mij er van bewust dat het voor 30 euro niet veel kan zijn, maar het staat ook alleen maar bij de pc, en niet in de woonkamer. Normaal gesproken ben ik erg merk en kwaliteitsbewust maar voor misschien kan ik voor deze keer een uitzondering maken.