Toon posts:

Low Low Low budget versterker bij de PC, links laten liggen?

Pagina: 1
Acties:

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:41
Op dit moment staat bij mijn pc een logitech 2.1 geluidssetje. Omdat ik erg moet wordt van de losse subwoofer waar alle kabels aan zijn verbonden, wil ik graag van dit ding af. Bij toeval vond ik nog twee werkende (oude meuk) jbl speakertjes in de kelder. Nu heb ik eens rondgekeken op MP voor een leuke marantz/denon voor bij de PC. Echter dat kost ook weer 100/150 euro voor basic versterkertje van 6 jaar oud. Daarnaast hoeft het ding ook niet heel hard te werken. Hooguit wat geluid voor BC2 produceren. Nu liep ik toevallig tegen een cheap ass versterkertje aan. Iemand ervaring met die dingen, of kan ik beter die 3 tientjes in de sloot gooien?

Ik ben mij er van bewust dat het voor 30 euro niet veel kan zijn, maar het staat ook alleen maar bij de pc, en niet in de woonkamer. Normaal gesproken ben ik erg merk en kwaliteitsbewust maar voor misschien kan ik voor deze keer een uitzondering maken.

• Powrskin
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
Tja dan zou ik gewoon een cheap ding van MP halen en die aansluiten via 3.5mm naar tulp.
een versterker van 30jaar oud is waarschijnlijk nog een stuk beter als dit.

Nukezone FTW

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:09

Touchdomex

Meisje!

Kun je niet beter op Ebay kijken?

http://cgi.ebay.com/NEW-2...m519361bed5#ht_4248wt_957

Zoiets moet voldoende zijn voor die speakers. Ik zou daar persoonlijk meer vertrouwen in hebben dan aan zo'n goedkope volledige versterker....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mcsluis
zoiets is ook prima, maar waarom verwacht jij dat dat beter is dan die dynavox?

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:09

Touchdomex

Meisje!

mcsluis schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:38:
zoiets is ook prima, maar waarom verwacht jij dat dat beter is dan die dynavox?
Omdat ik weet wat voor soort onderdelen in zo'n apparaat zitten :+ In zo'n Dynavox niet..... Daarnaast ben ik zelf altijd wel voor zo simpel mogelijk maar toch voldoende.

Daarnaast staan die TA2024's bekend als bijzonder simpel maar krachtig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• gewoonmaf
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06-10-2012
Inderdaad: koop een T-amp en wees verbaasd over de goede kwaliteit voor zo weinig geld. Ik heb er zelf ook een en ben er bijzonder tevreden over.

• mcsluis
Goed idee. één ingang is voldoende. Toevallig iemand bekend met een nederlandse leverancier?

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Even googelen naar "samenkopen" daar is net een actie gestart met die versterkers.

Smiling as the shit comes down...

• mcsluis
Helaas, dat betreft enkel de electronica, en niet degene in behuizing.

• gewoonmaf
De mijne gekocht via marktplaats. Een paar tientjes duurder maar netjes met adapter en getest waar ik bij was.

• mcsluis
Even een MP check gedaan, wel een ander merk maar lijkt hetzelfde. echter worden er ook dezelfde onderdelen gebruikt?

Uit de 2e link blijkt dat er TA2020 onderdelen worden gebruikt

• Killer
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 29-08 13:30

Killer

Hatseflats!

Even over die Dynavox..Dat is een heel fatsoenlijk versterkertje. Verwacht geen wonderen voor dat geld, maar echte prut is het ook niet.

Heb er eens eentje onder de vingers gehad voor reparatie en het viel mij niets tegen moet ik zeggen.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• DjVe
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:44

DjVe

Hatsaflats!

ik heb zelf ook een t-amp gehad, maar dan voor in de woonkamer. Beviel me prima en het geluid was eigenlijk best wel goed :)

Ik zou trouwens niet Dynavox pakken maar bijv: http://audio-tv-foto.mark...humb_click=1#photoGallery

• sjonie100
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:28
Volgens mij moet je gewoon een hifi versterkertje van marktplaats halen van een van de volgende merken:
Onkyo, Marantz, Pioneer, Sony, Kenwood, etc.
Wel een lossen versterker. Niet zo'n setonderdeeltje of combigebakje.
Niet uit de jaren 70 maar als het een beetje gelikt is, ben je klaar.
Maag niet meer dan 25 euro kosten.
Ik zie hele hifi-sets voor 40 euro op MP.
Je hebt alleen de versterker nodig.
Als je klein en gelikt wil, moet je voor de Dynavox gaan. Met gamen hoor je het verschil echt niet.

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als je nou een logitech 2.1 setje hebt, dan zal elke versterker volgens mij wel voldoen. Uiteraard klinken duurdere beter, maar die zijn dan ook duurder. En als je het alleen hebt om wat herrie te produceren, zul je niet bijzonder veel meer plezier hebben aan een duurdere variant.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• BlackFlower
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10-06-2017

BlackFlower

Slaapgebrek

Koop gewoon een mooi ding uit de jaren 70 voor 15-20 euro. Die dingen klinken heerlijk.

Groetjes!

• gewoonmaf
Mijn ervaring is dat spul uit de jaren '70 meestal inmiddels toe is aan een revisie. Ik zou zelf voor wat nieuwers gaan, maar wel een kwaliteitsmerk.

• BlackFlower
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10-06-2017

BlackFlower

Slaapgebrek

gewoonmaf schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:40:
Mijn ervaring is dat spul uit de jaren '70 meestal inmiddels toe is aan een revisie. Ik zou zelf voor wat nieuwers gaan, maar wel een kwaliteitsmerk.
Ja dat is wel zo. Ik heb hier een sony STR-313L uit '78 maar die doet het nog wel, alleen pruttelt hij de eerste 10 minuten :') Maar als hij opgewarmd is ofzo werkt alles.

Groetjes!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee