Toon posts:

Asus F3F start niet meer

Pagina: 1
Acties:

• S_enna
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04-10-2010
Hey kan iemand helpen

ik heb hier een asus F3F ik was juist bezich met hem een clear instal van W7 te doen
alles verliep goed tot ik hem opnieuw moest opstarten

de laptop laadt het asus teken met het opstart geluidjeh en dan blijft dat beeld staan
als ik in de bios wil gaan lukt het ook niet

ik heb al een paar dingens geprobeer die ik weet voor die terug te laten werken
maar het lukt niet en nu weet ik niks meer :(

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Wat heb je al geprobeerd dan? Wel zo handig om even te vermelden ;)
Ik zou ook eens de hangen en opstartproblemen troubleshooter doorlopen als ik jou was.

Desktop | Server | Laptop

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Illegale software ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• S_enna
ik heb de HDD uitgehaald en RAM en Battery en dan op netstroom aanzetten
hielp niet

ik had nu wel nog een 2de HDD liggen maar die is kapot maar daarbij geraak ik wel in de bios
als ik de andere erinzet gaat hij weer niet heb de HDD van de laptop pas ook opnieuw geformateerd doet ook niks

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Probeer eens WinXP en probeer eens je Laptop Bios up-to-date te brengen en dan weer eens opnieuw win 7 te installeren.

Anders kan er iets zijn met je hdd's of mb. (maar das alleen een suggetie)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• S_enna
ja een windows instaleren gaat niet zoals ik al zei ik kan niet in bios of verder dan dat :)

met een andere schijf ( die ik nog had liggen maar kapot is ) geraak ik er wel in maar ik kan de bios niet updaten

ik hed de file voor da te update maar kan het niet laten lezen via usb of CD of HDD

• Soundstorm2010
dan wordt het misschien een andere hdd halen ??
Als die kapotte wel werkt, dan zal die gene die goed is maar niet werkt, dan zal er wel iets mee fout zijn...

[Voor 7% gewijzigd door Soundstorm2010 op 04-10-2010 14:46]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Rupie
Je zegt eerst dat zonder HDD opstarten niet helpt en daarna lukt het wel om met een defecte HDD in je BIOS te komen. Als je zonder HDD opstart wat gebeurd er dan? Blijft hij hangen of komt hij op het punt dat hij aangeeft dat er geen boot device is gevonden?

• S_enna
eerst bleef die gewoon hangen met de tekst ASUS en rechts onder een teken

nu zonder schijf vraagt hij mij een HDD intesteken enz

• Rupie
In dat geval zou je wel denken dat het de HDD is inderdaad. Je hebt niet toevallig een ander systeem in de buurt waar je die hdd in kunt hangen zodat je deze kunt testen?

• S_enna
ja heb ik gedaan daar is hij in orde

ik heb ook gekeken bij de laptop update's voor de bios en er staat iets tussen van IDE gedoe maar ik krijg die niet geupdate

het is mij nu gelukt om windows 7 te instaleren op die defecte schijf en nu zou ik die bios hopelijk kunnen updaten

• Soundstorm2010
Suc, hoop het voor je, laat je process weten :)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee