Toon posts:

[PC] Dedicated server MW2 *AlterIW*

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

• Zer0w
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2014
Ik wou alleen meedelen dat AlterIW heeft bereikt om dedicated servers te laten werken in mw2, iets wat iwnet voor een of andere reden had uitgelaten. De dedicated server werkt ook met de B3 bot.

http://staff.alteriw.net/MW2Stats/

En nog een paar andere dingen zijn dat er verborgen game files waren die activision er ook heeft uitgelaten. Maar de oprichter van alteriw had verborgen bestanden gevonden in het spel.

Plaatjes van wat er allemaal is uit gelaten :

LAN Party?

Server browser
Blijkbaar cod4 gebaseerde server browser...

Gear selection :/

Mods ook van cod4:

Meer plaatjes te vinden in de originele link.

Originele link met meer info
.
http://alteriw.net/viewtopic.php?f=85&t=21065

• KillerZero86
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 20:23
Dat spel is 3-kwart jaar oud en dan wordt dit ineens ontdekt? Wel ranzig vet als het geen hoax is, maar ik bekijk dit toch met enig scepticisme.

• Zer0w
KillerZero86 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:30:
Dat spel is 3-kwart jaar oud en dan wordt dit ineens ontdekt? Wel ranzig vet als het geen hoax is, maar ik bekijk dit toch met enig scepticisme.
Het is ook omdat niemand hier erg zin in had tot nu toe..

• KillerZero86
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 20:23
Vaagheid. Dit spel is aan miljoenen computergebruikers verkocht en toch het duurt zo ongelofelijk lang voordat iemand besluit door de files heen te gaan snuffelen en erachter komt dat er menuutjes bestaan die niet gebruikt worden? Wel opvallend dat er ook nergens in die hele post wordt genoemd waar precies de bestanden gevonden zijn. Opnieuw: enig scepticisme lijkt me hier niet ongepast

• Zer0w
KillerZero86 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:40:
Vaagheid. Dit spel is aan miljoenen computergebruikers verkocht en toch het duurt zo ongelofelijk lang voordat iemand besluit door de files heen te gaan snuffelen en erachter komt dat er menuutjes bestaan die niet gebruikt worden? Wel opvallend dat er ook nergens in die hele post wordt genoemd waar precies de bestanden gevonden zijn. Opnieuw: enig scepticisme lijkt me hier niet ongepast
Geloof het of niet het is zeer echt, maar of er iets mee gedaan kan worden is de vraag zoja dan zou dit een mooie feature zijn voor alteriw, ikzelf zit in de team van alteriw ;)

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:30

Wish

ingwell

Kan me eigenlijk niet voorstellen dan in MW2 "herinneringen" zitten aan CoD4. Ik krijg de indruk dat er lekker ge-engineerd is en met het betere knip en plakwerk elementen uit het CoD4 framework zijn toegevoegd aan MW2

No drama

• NTAuthority
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:50
KillerZero86 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:40:
Het IWff-bestandsformaat is nooit echt interessant genoeg gebleken om volledig uit te vogelen -- zelfs de basisstructuur buiten script-aanpassingen is nog onbekend (en zelfs met reverse-engineering van de CoD4-linker nog steeds ingewikkeld). Nu heeft schijnbaar ook nog niemand zelfs maar geprobeerd om de functie die ik als bijnaam 'LoadAssetOfType' (welke een element uit de .ff-bestanden leest) heb gegeven te debuggen, aangezien ik daarna aardig makkelijk bij deze data ben gekomen.

Verder schijnt het zo te zijn dat de meesten hun assembly/reverse engineering-ervaring enkel gebruiken om cheats te ontwikkelen... ;)

(PS: ik was zelf al wel van plan de CoD4-serverbrowser te kopieren in wat nieuwe code, maar tijdens onderzoek naar de UI-files ontdekte ik dat IW deze er al in had laten zitten)

[Voor 8% gewijzigd door NTAuthority op 04-10-2010 14:52]

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:59
Alhoewel je bedoelingen misschien goed bedoeld zijn hoort dit toch niet op tweakers thuis.
De reden hiervoor is dat AlterIW illegaal is en wij dus niet toestaan. Het topic gooi ik dan ook dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee