Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win2003] Alleen administrator ziet png afbeelding in IE7

Pagina: 1
Acties:

• harryvr
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05-2011
Als een niet-administrator inlogt en in internet explorer een willekeurige website bezoekt, dan worden er geen PNG afbeeldingen weergegeven. Alleen rode kruisjes. Als ik dan rechts klik op de 'afbeelding' en naar eigenschappen ga dan hoort daar te staan "Type: PNG-afbeelding" maar in plaats daarvan staat er "Type: Niet beschikbaar". Alle overige afbeeldingen werken wel gewoon en als administrator werken ook de PNG bestanden zoals het hoort.

Zo vermoed ik een probleem met toegangsrechten op een of andere library. Maar welke?

Is iemand bekend met dit probleem? Alvast bedankt!

*sigh*

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Je kunt ze natuurlijk allebij kijken, maar naar mijn weten zijn de Toegangrechten nog niet goed ingesteld..

Je moet ze de rechten toekennen om plaatjes/website/programmas te kunnen aanspreken.
Als dit niet goed is gedaan, dan krijg je idd bij plaatjes een Rode kruisje

Kijk eens in de toegangrechten en kijk of je toevallig iets bent vergeten aan te vinken of toe te kennen, zo niet
maak ff een ss, dan kunnen we met jou mee kijken

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Google heeft een aantal suggesties voor je zie ik, wellicht dat er een oplossing voor je tussen zit:
link

Hier wordt onder andere aangegeven dat het veroorzaakt zou kunnen worden door QuickTime

Desktop | Server | Laptop

• harryvr
Bedankt voor de suggesties.

De toegangsrechten staan goed. Sowieso geeft hij de niet PNG afbeelding zonder problemen weer.

De quicktime oplossing heb ik al geprobeerd, helaas zonder succes.

*sigh*

• Soundstorm2010
JA als admin, of ook al normaal... ???

want dan zou betekenen dat probleem opgelost is, maar das ff wat ik zo lees nu

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• harryvr
Beide

*sigh*

• Rupie
maar wat gebeurt er als je een png vanaf de hardeschijf opent? wordt deze dan wel weergegeven?

• harryvr
Sorry dat ben ik er inderdaad vergeten bij te zetten. Als je dezelfde png vanaf de harde schijf opent in paint (of welk ander programma dan ook) gaat het ook goed. Het is echt helemaal gelimiteerd tot de niet-administrator en alleen PNG bestanden in IE.

*sigh*

• Rupie
Iemand met exact hetzelfde probleem:
http://social.answers.mic...1e-4ad5-91ca-fb708a1f034d

• harryvr
Geweldig Rupie, de methode op How do I restore security settings to the default settings? heeft de boel weer goed gezet. Nu nog even controleren wat er verder door verbouwd is maar dat zal cast minder problematisch zijn :P

Bedankt!

*sigh*

• Soundstorm2010
PRoblem Solved... Topic Can Be Closed O-)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:44

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..heeft natuurlijk erg weinig te maken met een Windows Client....ook al is het opgelost. Met het oog op het terugvinden zal ik hem toch even naar WSS verplaatsen :+

offtopic:
Soundstorm2010: We sluiten topic niet by default hier op GoT...
Pagina: 1