Op mijn thuisserver met Windows 2008 R2 Server heb ik waarschijnlijk onlangs een virus gehad. Malware Bytes, McAfee en Spybot een aantal keren laten draaien en er is nu niets meer te vinden. Alleen nu is het met alles zo dat op mijn eigen account de administrator rechten weg zijn. Administrator is zelf altijd uitgeschakeld maar als ik nu daarmee inlog kan ik wel alles (bepaalde shares staan op Administrators group ingesteld) en ook bijv. group policies werken niet meer.
Heeft een van jullie hier ervaring mee en wat kan ik der aan doen? Ik heb al een nieuw account aangemaakt voor mijzelf met Administrator rechten maar weer hetzelfde verhaal. Aangezien der eigenlijk een hele kluit aan services op draaien heb ik niet zo veel behoefte om hem opnieuw te installeren. Ik heb wel voldoende backups maar geen image.
Over dat image-en. Welke tool is daar het handigst voor?
Hoor graag ideeën en tips over wat ik nog zou kunnen proberen.
Heeft een van jullie hier ervaring mee en wat kan ik der aan doen? Ik heb al een nieuw account aangemaakt voor mijzelf met Administrator rechten maar weer hetzelfde verhaal. Aangezien der eigenlijk een hele kluit aan services op draaien heb ik niet zo veel behoefte om hem opnieuw te installeren. Ik heb wel voldoende backups maar geen image.
Over dat image-en. Welke tool is daar het handigst voor?
Hoor graag ideeën en tips over wat ik nog zou kunnen proberen.