Op dit moment ben ik een beetje aan het rondneuzen voor nieuwe fronts. Het is voor mijn HT waarbij ik voornamelijk naar films kijk. Huidige budget is rond de 200,- euro wat ik wil uitgeven. Wellicht zullen ze later als rears gebruikt worden, maar voorlopig als fronts.
Door prive omstandigheden ben ik wellicht tijdelijk 5 speakers kwijt (zijn van mijn vriendin) zodoende dus dat ik naar nieuwe fronts kijken en cheap speakers als rear wil gebruiken. Omdat mijn huidige front's vrij dicht bij elkaar komen te staan voorlopig ook geen center..
Huidige keuze:
* KEF iQ10
* Focal JMlab Chorus 705 V
Ik heb mijn oog laten vallen op KEF, naar mijn idee is dit goed spul. JMLab al een keer bij een vriend gehoord, dit waren zuilen en hadden al veel sub naar mijn en zijn mening, type hiervan onbekend helaas.
Huidige voorkeur is KEF, waarom.. nou daarom.. naar mijn idee beter..
of moet ik wat meer geld uitgeven voor de B&W 686?
Mijn setup:
* Sony str-dg510 (receiver)
* Pioneer S-W 90 S (sub)
* Rears gaan worden simpele Koda's (de meest simpele die je gaat bedenken.. (10cm hoog x 5cm breed)
HT:
* Optoma HD200x
* Sony BDP-S360 (blu-ray speler)
* Popcornhour A110
Mijn vraag is welke van deze 2 zouden jullie kiezen, waarom en evt welke andere speaker(s) die hier niet in het lijstje staat raden jullie aan?
Door prive omstandigheden ben ik wellicht tijdelijk 5 speakers kwijt (zijn van mijn vriendin) zodoende dus dat ik naar nieuwe fronts kijken en cheap speakers als rear wil gebruiken. Omdat mijn huidige front's vrij dicht bij elkaar komen te staan voorlopig ook geen center..
Huidige keuze:
* KEF iQ10
* Focal JMlab Chorus 705 V
Ik heb mijn oog laten vallen op KEF, naar mijn idee is dit goed spul. JMLab al een keer bij een vriend gehoord, dit waren zuilen en hadden al veel sub naar mijn en zijn mening, type hiervan onbekend helaas.
Huidige voorkeur is KEF, waarom.. nou daarom.. naar mijn idee beter..
of moet ik wat meer geld uitgeven voor de B&W 686?
Mijn setup:
* Sony str-dg510 (receiver)
* Pioneer S-W 90 S (sub)
* Rears gaan worden simpele Koda's (de meest simpele die je gaat bedenken.. (10cm hoog x 5cm breed)
HT:
* Optoma HD200x
* Sony BDP-S360 (blu-ray speler)
* Popcornhour A110
Mijn vraag is welke van deze 2 zouden jullie kiezen, waarom en evt welke andere speaker(s) die hier niet in het lijstje staat raden jullie aan?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..