Toon posts:

Intern geheugenkaart (n97) GOED wissen

Pagina: 1
Acties:

• Hrvatino
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12-11-2010
Hallo,

ik ben van plan om mijn n97 te verkopen. Vanwege het interne 32gb geheugen gaat alles mee. Nou vroeg ik me af hoe ik alles terug kan wissen zodat prive gegevens die al gewist zijn niet terug te vinden zijn zoals op de pc met recoverprogramma's. Is er misschien een programma voor mobiele telefoons.

Overigens is de verbinding met de pc dus via usb-kabel vanwege het interne

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je dit topic startte? :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Hrvatino
prog eraser, alleen krijg ik de harde schijf van nokia niet onder ''apparaten met verwisselbare opslagmedia'' dus verwisselbare schijf E of G, K als je snappen wat ik bedoel

Nokia blijft staan onder draagbare apparten en is daarom niet te vinden door bijv. ccleaner

• Pinooo
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
factory reset op de telefoon?

externe cardreader in geval van een geheugenkaartje

• Hrvatino
Anders hoe ik ervoor kan zorgen dat nokia als schijf kan worden gelezen?

• emmerx
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 17:40
Alle bestanden wissen, dan hard reset.
Daarna alle 'schijfblokken' vol kopiëren met een kopie van een grootbestand (media) zodat alle vrije ruimte overschreven wordt.
Die bestanden wissen en verkopen?

Draadloos laden op onze Zon

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee