Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een Htc Desire gekocht maar als ik WiFi wil aanzetten dan zegt die, kan niet scannen, terwijl ik zeker weet dat er draadloos internet is, dit is zo op meerdere plaatsen dus het ligt aan de telefoon. Is dit een productiefout of ligt het aan de instellingen?

Alvast bedankt voor de hulp

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :W

Wij verwachten hier wel wat inzet voordat je een vraag plaatst. Wat heb je zelf al geprobeerd en gezocht voordat je de vraag hier hebt geplaatst? :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Ik zelf heb dit probleem ook. Ik heb er geen last van aangezien ik onbeperkt internet op een mobiel netwerk heb. Maar heb wel eens geprobeerd het via Wi-Fi te doen. Het scant en vind het draadloze netwerk, maar als ik het wil verbinden maakt hij constant verbinding en verbreekt hij het weer. Tot ik het uitzet dan stopt hij. Ik was al van plan binnenkort op onderzoek uit te gaan, als ik wat vind laat ik je het z.s.m. weten.

Verwijderd

Bij mij bleek dit gewoon een typefout te zijn in de sleutel te zijn.
Veel succes met het vinden van de oplossing.

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 09:44
Dat probleem heb ik ook een keer gehad. Ik weet niet of het door een APN switch kwam of door een programma dat Wifi Analyzer heet. In ieder geval een factory reset gedaan en toen werkte het weer. Misschien is dat voor jouw ook de oplossing. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Verwijderd

Ik heb geen oplossing maar waarschijnlijk helpt het wel. Heb je de steker van de router al eens eruit gehtrokken? En weer erin gedaan :P Ik zou het eens proberen
Pagina: 1