Toon posts:

Compliment: weekendnieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Geachte redactie: voor al je opmerkingen, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws,
Misschien neem ik het iets te letterlijk, maar we zijn het weekend bijzonder goed van nieuwsitems voorzien. Heerlijk om in het weekend niet tegen een lege frontpage op te hoeven lopen! Dus bij deze een keer een compliment. Dat mag toch ook best wel eens keer of niet =) Keep it up! _/-\o_

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dank! Leuk om te horen dat het wordt gewaardeerd. Afaik zijn we nog de enige die het doen. De reden dat we het doen is voor ons duidelijk: nieuws stopt niet op vrijdagmiddag. We zijn eerder al wel gestopt met de avonddiensten, maar de weekenddiensten zie ik niet zo snel verdwijnen :)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Helemaal met de TS eens _/-\o_

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:56
Nooit zo over nagedacht maar het is idd wel een compliment waard. Verzorgt mijn vervelende uurtjes bij de schoonfamilie (zoals nu :p). Dus ga zo door!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Verzorgt mijn vervelende uurtjes bij de schoonfamilie (zoals nu :p). Dus ga zo door!
Kijk, dit maakt de meerwaarde van de weekenddiensten heel concreet. :P

Motiverend, dank! :)

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:50
Ik ga me hier bij aansluiten. Zeiken kunnen we goed met z'n allen, maar onze waardering uitspreken gebeurt echt te weinig.

Complimenten! d:)b

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yup zeker erg goed werk van de redactie! :)

39

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind het super, wordt je maandag ook niet overspoeld door nieuwsberichten maar kan je het weekend lekker doorlezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad fijn dat het nieuws ook in het weekend lekker door gaat! Thanks, guys!

Ik mis de nachtdienst wel een beetje >:) Maar goed, ik had eigenlijk toch al op bed moeten liggen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1