Toon posts:

Live essentials 2011: knipperende vensters

Pagina: 1
Acties:

• drernie
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 02-08 22:35
Ik heb een vreemd probleem na het installeren van windows live essentials 2011. De schermpjes flikkeren namelijk en vertonen ook soms kortdurend zwarte vlakken. Bij live mail kan ik ook niet goed scrollen, want dan verspringt het beeld voortdurend. Ik heb zitten googlen, maar kwam dit probleem niet tegen. Ik heb ook mijn scherm drivers geupdate maar dat hielp niet.
Ik draai windows 7 64 bit ultimate.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 14:38

Bulls

Chump has no hands

Hier heb ik ook last van, zelfs met een verse W7 installatie, heb al meerdere keren windows live mail geinstalleerd, maar het blijft voorkomen.

Heb overal gezocht op internet, word op vele plaatsen besproken maar er is nooit een concrete oplossing. Blijft allemaal maar vaag. dan verwijzen ze naar een aparte download van WLmail in plaats van het essentials pakket, maar die is vervolgens ook nergens te vinden want je komt gewoon weer bij de "wlsetup-web" uit, wat weer het essential pakket is. Dan hebben ze het over een KB2453blabla update verwijderen maar die heb ik niet eens ertussen staan.

Heeft iemand een oplossing voor dit irritante probleem? Het is totaal onwerkbaar, want de venters knipperen door elkaar heen, ik kan niet eens mijn mail instellen want zodra je op volgende drukt komt het erdoor heen te knipperen, en dan kom je gewoon niet verder.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee