Voor mijn nieuwe systeem wil ik graag een processor cooler aanschaffen. Ik dacht zelf aan de Cooler Master Hyper TX3, omdat deze lekker (15.90) goedkoop is. En mijn budget ongeveer 25 euro is.
Eisen: Ik ben geen hardcore overclocker en bij Idle omstandigheden moet hij wel een beetje stil zijn, bij zware omstandigheden (gamen) maakt het me niet veel uit.
Zie mijn systeem hieronder:
Processor: AMD PHE X4 955 BE
Kast: Cooler Master CM 690 II Advanced
Geheugen: GeIL GV34GB1333C9DC
MoBo: Asrock 870 extreme 3
Videokaart: Asus EAH 4890 1GB GDDR5
Ik vroeg me alleen af of de TX3 veel beter is dan de nieuwe AMD BE stock coolers (inclusief koperen heatsink fan). Ik heb btw al veel site's doorgespit, maar het waren telkens vergelijkingen met intel stock coolers:(

Of kan ik beter voor de veel duurdere (37 euro) EN grotere Scythe Mugen 2 Rev B gaan. En zoja... Past dit beest wel goed in mijn CM 690 II Advanced zonder al te veel aanpassingen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Sjors
@ edit: plaatje was verkeerd & ik heb idd een 870 extreme 3
Eisen: Ik ben geen hardcore overclocker en bij Idle omstandigheden moet hij wel een beetje stil zijn, bij zware omstandigheden (gamen) maakt het me niet veel uit.
Zie mijn systeem hieronder:
Processor: AMD PHE X4 955 BE
Kast: Cooler Master CM 690 II Advanced
Geheugen: GeIL GV34GB1333C9DC
MoBo: Asrock 870 extreme 3
Videokaart: Asus EAH 4890 1GB GDDR5
Ik vroeg me alleen af of de TX3 veel beter is dan de nieuwe AMD BE stock coolers (inclusief koperen heatsink fan). Ik heb btw al veel site's doorgespit, maar het waren telkens vergelijkingen met intel stock coolers:(

Of kan ik beter voor de veel duurdere (37 euro) EN grotere Scythe Mugen 2 Rev B gaan. En zoja... Past dit beest wel goed in mijn CM 690 II Advanced zonder al te veel aanpassingen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Sjors
@ edit: plaatje was verkeerd & ik heb idd een 870 extreme 3
[ Voor 21% gewijzigd door Sjorsdew op 03-10-2010 14:54 ]