Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Backup, backup, backup.
Heb ik al gezegd dat je een backup moet maken? Dat is de manier om dataverlies te voorkomen.
Heb ik al gezegd dat je een backup moet maken? Dat is de manier om dataverlies te voorkomen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geheel afhankelijk van de restore functie van de fabrikant.el1989 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:06:
raak ik dan ook de bestanden op de D schijf kwijt?
De D schijf zou onaangetast kunnen blijven, maar net zo goed ook volledig worden geformateerd. Ik heb beiden al meegemaakt.
Omdat je van te voren niet kan weten wat er gaat gebeuren moet je, zoals hierboven gezegd, een backup maken.
[ Voor 4% gewijzigd door job op 03-10-2010 13:23 ]
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search, want we verwachten natuurlijk dat je zelf ook even wat moeite doet om een antwoord te vinden voordat je hier een topic opent...
Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dit topic gaat dus op slot.
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dit topic gaat dus op slot.
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Dit topic is gesloten.