Hoi en Welkom op GoT. Het werkt hier een beetje anders dan je misschien gewend bent; zo stellen we bijvoorbeeld als "eis" dat je, voordat je hier een topic opent, zelf moeite doet; en dat zien we dan ook graag terug in de topicstart. Hoe dat precies in z'n werk gaat lees je in onze
Quickstart. Los daarvan; er is nogal een verschil tussen HTML(4/5) en PHP/ASP(.net). HTML is een taal om je pagina mee te beschrijven, PHP/ASP zijn server-side talen om gegevens te verwerken, dynamische inhoud uit te spugen etc. Welke taal je het béste kunt leren weet alleen jijzelf nadat je je in deze talen hebt verdiept en waarna je zelf een goed beeld hebt gevormd van wat je wil en of het voldoet aan je eisen; daar kunnen wij je niet mee helpen. Daarbij eindigen dit soort topics steevast in een shitload aan reacties waarin iedereen zijn/haar favo taaltje gaat roepen en iedereen meent dat ze "de" beste oplossing hebben. Let me tell you: die is er niet
Hoe dan ook; dit topic gaat dus op slot wegens bovenstaande.
Heb je werkelijk enig idee wat voor een onzin je hier uitkraamt?
[
Voor 13% gewijzigd door
RobIII op 03-10-2010 13:09
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij