Ik zit al enige tijd te zoeken naar een goed maar simpel TV meubel, maar ik vind nog niet helemaal wat ik zoek. Ik heb ook al de vele "Show je home cinema setup" topics doorgelezen ook hier vind ik niet helemaal wat ik zoek. Geen idee of dit topic in dit subforum thuishoort, maar daar kom ik zelf genoeg achter 
Wie weet heeft iemand hier nog een goede tip waar een dergelijk meubel verkocht wordt, wat ik zoek :
- Strak / simpel TV meubel
- GEEN lades of deurtjes
- Schuifdeurtje mag eventueel nog, wel doorzichtig dan.
- +- 6 vakken met standaard apparatuur breedte formaat. Eventueel verdeeld in 2 delen door een plank
- 1 kleiner formaat en dan 2 naast elkaar is ook een optie
Op zich zijn er zat opties te vinden bij de leenbakker en ikea, probleem is alleen dat deze vaak niet heel erg stevig in elkaar zitten en bij 50kg het al gauw voor gezien houden. Mijn TV is al 60kg, en daar komt dan nog een hele verzameling aan andere apparatuur bij.
Echter, zodra ik bij de 'betere' zaken ga kijken kom ik de mooiste design dingen tegen maar overal wordt met klepjes of lades gewerkt.
Voorbeeld van wat ik zoek, maar dan wat betere kwaliteit.

Kortom, niet zo bijzonder qua ontwerp. Maar ik heb nog niets gevonden wat qua degelijkheid ook is wat ik zoek.
Mogelijk weet iemand van hier een goede optie, ik ben benieuwd !
Wie weet heeft iemand hier nog een goede tip waar een dergelijk meubel verkocht wordt, wat ik zoek :
- Strak / simpel TV meubel
- GEEN lades of deurtjes
- Schuifdeurtje mag eventueel nog, wel doorzichtig dan.
- +- 6 vakken met standaard apparatuur breedte formaat. Eventueel verdeeld in 2 delen door een plank
- 1 kleiner formaat en dan 2 naast elkaar is ook een optie
Op zich zijn er zat opties te vinden bij de leenbakker en ikea, probleem is alleen dat deze vaak niet heel erg stevig in elkaar zitten en bij 50kg het al gauw voor gezien houden. Mijn TV is al 60kg, en daar komt dan nog een hele verzameling aan andere apparatuur bij.
Echter, zodra ik bij de 'betere' zaken ga kijken kom ik de mooiste design dingen tegen maar overal wordt met klepjes of lades gewerkt.
Voorbeeld van wat ik zoek, maar dan wat betere kwaliteit.
Kortom, niet zo bijzonder qua ontwerp. Maar ik heb nog niets gevonden wat qua degelijkheid ook is wat ik zoek.
Mogelijk weet iemand van hier een goede optie, ik ben benieuwd !