Toon posts:

[bug?] V&A niet toonbare ad komt wel in overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views

• Nico Klus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:51
In het V&A overzicht van LCD TV's staat een ad, maar als je er op klikt krijg je de melding dat de ad niet getoond kan worden. Kan even een sync issue zijn ofzo, maar is nu al een dag. En als deze niet getoond kan worden hoeft hij ook niet in het overzicht toch ;)

Het overzicht (nu de 3de ad)
http://tweakers.net/aanbod/cat/537/lcd-televisie.html
V&A aangeboden: LG RZ-37LZ55 37 INCH LCD TV.

geeft dan de melding:
Error™

Deze advertentie kon helaas niet getoond worden, bekijk hier de advertenties die wel beschikbaar zijn.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

• moto-moi
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die bug was volgens mij gefixed, maar op het moment dat ik het probeer te fixen door de ad ff een 2e keer te wijzen krijg ik een mooie lege pagina :P * moto-moi thinks it is still broken..
edit:

Blijkbaar is het wel gefixed, maar was de code niet op elke server up-to-date, nu wel :P

[Voor 21% gewijzigd door moto-moi op 03-10-2010 00:06]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee