• wildcardxl
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-03 21:32
Zal waarschijnlijk wel een vage titel zijn ik zal het proberen te verduidelijken:

Vandaag was mijn neef bij mij thuis en hij stoorde zich aan het feit dat mijn kastdeur open moet staan om het geluid van de receiver aan te kunnen passen, nu had hij het over dat logitech hier een accessoire voor heeft waarmee je het geluid wel kan aanpassen via een externe receiver.

Weet iemand waar ik het ove rheb?

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16:23

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
ir extender is wat je zoekt

Denk je overigens wel aan de warmte? Beetje koeling is wel fijn voor je versterker.

[Voor 61% gewijzigd door ThinkPad op 02-10-2010 22:35]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Jiriki
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:00
Misschien heeft Logitech een RF Extender, net als Philips voor de Pronto?

Dat zal dan voor de Harmony 900 en 1100 zijn, die hebben een RF mogelijkheid. Met IR gaat dit niet lukken.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• wildcardxl
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-03 21:32
heb de achterkant van de kast er uitgehaald, het warmte probleem had ik verwacht, als dit niet voldoende is schakelt hij zichzelf wel uit en kom ik er snel genoeg achter;)

bedankt voor het antwoord!

Heb zelf overigens een logitech harmony one afstandsbediening...

Oke ik heb dan nog ene vraag, hoeveel apparten kan ik aansluiten op 1 logitech IR extender? heb namelijk een blue ray speler, een decoder en een versterker, als ik ze hier allemaal mee kan besturen zou dat helemaal geweldig zijn!:)

[Voor 44% gewijzigd door wildcardxl op 02-10-2010 22:42]

• TBTL
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14:21
Als ik het goed begrijp drie, want hij heeft één 'IR blaster' en twee 'IR mini blasters'. Maar misschien kan je met de grote IR blaster wel twee apparaten bedienen.

Wel even hier de compatibility check doen (verschijnt als je met je muis boven 'features' gaat staan).

[Voor 36% gewijzigd door TBTL op 03-10-2010 11:19]

• silencedead
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:05
Ik zat met hetzelfde en heb dit gekocht (ook bij deze winkel):
http://www.consolepro.nl/infrarood-verlenger-3voudig-p-235.html?gclid=CNHJwKuutqQCFVU_3godGGPTzw

Werkt perfect en is volgens mij ook nog de goedkoopste oplossing.

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 00:15

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik gebruik deze om de UPC mediabox te bedienen. Naast dat je de afstandsbediening goed op de ontvanger moet richten, ben ik er zeer tevreden over.

• coentre
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-09 12:08
sorry dat ik hier op dit onderwerp inbreek.

Ik heb in mijn kast 4 apparaten staan en de meeste IR verlengers die ik vind zijn er voor 3 apparaten. De werknemer van de winkel wist niet goed te zeggen of het ook zou werken als ik een zendertje een paar cm voor twee apparaten zou zetten.

Wat denken jullie?
zou je dan beide kunnen bedienen?

• silencedead
  • Laatst online: 14:05
Met degene die ik heb bungelen de zendertjes een beetje door mijn kast en doet die het perfect. Dus met meerdere apparaten denk ik niet dat het problemen oplevert.

http://www.consolepro.nl/infrarood-verlenger-3voudig-p-235.html?gclid=CNHJwKuutqQCFVU_3godGGPTzw

• Dr C
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:14

Dr C

met C en CK

tnx! ik had hetzelfde probleem. Gelijk besteld.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Cobb
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:52
Over je Blu-ray speler, als je een Samsung speler hebt met een Samsung scherm dan kun je deze via het scherm bedienen met Anynet.
Volgens mij heeft Sony een vergelijkbaar systeem.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• DamageInc.
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-08 18:54
Cobb schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:00:
Over je Blu-ray speler, als je een Samsung speler hebt met een Samsung scherm dan kun je deze via het scherm bedienen met Anynet.
Volgens mij heeft Sony een vergelijkbaar systeem.
Dat zal wel die Bravia-naam zijn. Dat de Sony-apparaten directe interactie met elkaar kunnen hebben.

• Lovedmenace
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-07 13:07
silencedead schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:19:
Ik zat met hetzelfde en heb dit gekocht (ook bij deze winkel):

Werkt perfect en is volgens mij ook nog de goedkoopste oplossing.
Bedankt voor de tip! Is in ieder geval goedkoper dan de controle4 van Marmitek. Ik heb wel enkele vragen voor je: Welk model heb je precies? Is er sprake van vertraging van het signaal? Welke apparatuur bedien je er mee?

• MorgothG
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 05-09 21:33

MorgothG

deftones

Ik heb een Logitech Harmony 895. Die kan 8 apparaten aansturen achter kastdeurtjes. Hij werkt met RF en IR. Maar is nu nog maar nauwelijks verkrijgbaar. Ik heb alles (behalve de tv) in een dichte kast staan ivm kleine kinderen.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee