Beste tweakers, bij deze even een vraag.
Afgelopen week een nieuw systeem aangeschaft in de vorm van losse componenten. Deze eergisteren opgehaald en in elkaar geschroefd.
Het gaat hier om:
AMD Phenom X4 @ 3.2GHZ + Stock cooler
Kingston ValueRAM 3 x 2 GB - DDR3 1333 MHz / PC3-10600 - CL9 - 1.5 V
GigaByte GV-N460OC-1GI 1GB GDDR5
Samsung SpinPoint 1TB
Be quiet! Pure Power BQT L7-530W
MSI 870A-G54ATX - AMD 870 Socket AM3
Het moederbord verdient een aparte vermelding, dit was een demo van Azerty, hun beweerden dat er niets mis mee was.
Afijn, alles in elkaar en wel, komt immer het moment supreme wat tegenviel, de PC doet helemaal niets.
Voeding eruit geschroeft, deze in een andere pc gezet -> werkt.
Alle connectors en stroomvoorzieningen nagekeken, deze zitten op de juiste plek.
Wanneer ik de pc aanzet geven de case,cpu en gpu fan een klein tikje, verder niets.
Een moederbord lampje is niet te ontdekken, wellicht dat alleen ASUS die heeft..?
Iemand een idee hoe/wat? Geheugen lijkt me niet de fout, aangezien de PC toch minstens op zou moeten starten....
Mocht dit in het verkeerde forum staan, mijn excuus.
Afgelopen week een nieuw systeem aangeschaft in de vorm van losse componenten. Deze eergisteren opgehaald en in elkaar geschroefd.
Het gaat hier om:
AMD Phenom X4 @ 3.2GHZ + Stock cooler
Kingston ValueRAM 3 x 2 GB - DDR3 1333 MHz / PC3-10600 - CL9 - 1.5 V
GigaByte GV-N460OC-1GI 1GB GDDR5
Samsung SpinPoint 1TB
Be quiet! Pure Power BQT L7-530W
MSI 870A-G54ATX - AMD 870 Socket AM3
Het moederbord verdient een aparte vermelding, dit was een demo van Azerty, hun beweerden dat er niets mis mee was.
Afijn, alles in elkaar en wel, komt immer het moment supreme wat tegenviel, de PC doet helemaal niets.
Voeding eruit geschroeft, deze in een andere pc gezet -> werkt.
Alle connectors en stroomvoorzieningen nagekeken, deze zitten op de juiste plek.
Wanneer ik de pc aanzet geven de case,cpu en gpu fan een klein tikje, verder niets.
Een moederbord lampje is niet te ontdekken, wellicht dat alleen ASUS die heeft..?
Iemand een idee hoe/wat? Geheugen lijkt me niet de fout, aangezien de PC toch minstens op zou moeten starten....
Mocht dit in het verkeerde forum staan, mijn excuus.