Toon posts:

Revisieset HRC, verschil in cupjes

Pagina: 1
Acties:

• Tomfish
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-07 14:19
Ik heb een jaar geleden mijn HRC gereviseerd en sindsdien remt m'n auto niet helemaal lekker meer. Ik denk dat 1 van de cupjes lek is, en daardoor de remdruk trek verminderd is ( primaire zuiger raakt de secundaire zuiger tijdens het indrukken van het rempedaal ). Nu kan ik me herinneren dat er 2 verschillende soorten cupjes bij het revisiesetje zaten. Maar welke hoort nu waar?

1. MET een soort opstaand randje/flapje
2. ZONDER flapje

Iemand een idee?

• GaMeOvEr
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:54

GaMeOvEr

Is een hork.

HRC = HoofdRemCylinder?

edelsteenkralen.nl | daveweetraad.nl | deblijeekster.nl

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Nofi maar je rijd er al een jaar mee dus?

Staat het niet in een werkplaatshandboek van je auto?

of beter, ga naar een garage

Verder ben ik niet helderziend dus weet ik verder niet wat voor auto je hebt dus het antwoord is:

Geen idee.

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Waarom sleutel je in hemelsnaam zelf aan je hoofdremcylinder (neem aan dat HRC daarvoor staat) als je niet weet wat je doet en rijd je vervolgens een jaar lang door met een matig remmende auto? :o Ik snap dat zelf sleutelen vaak flink wat geld kan besparen, maar hiervoor ga je toch naar een garage om het eens na te laten kijken? :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Edit: Hmm, dubbel :?

[Voor 96% gewijzigd door Grrrrrene op 02-10-2010 21:14]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Tomfish
* Xtresis is zelf monteur en werkt in garage. Maar aangezien de baas er even niet is en ik morgen wil knutselen, hoopte ik dat iemand het hier zou weten.:) .
HRC = HoofdRemCylinder?
correct

[Voor 14% gewijzigd door Tomfish op 02-10-2010 21:18]

• 4x2
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:20

4x2

lộn xộn quá

http://www.megaupload.com/?d=9AEVDX1W

Stukje uit het werkplaatshandboek, vanaf pagina 25 gaat het over het reviseren van dat ding.

Leeg

• Tomfish
4x2 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:40:
http://www.megaupload.com/?d=9AEVDX1W

Stukje uit het werkplaatshandboek, vanaf pagina 25 gaat het over het reviseren van dat ding.
Niet beschikbaar :'( ?
probeert het even via de niet-legale manier. Gaat goedkomen. Dankjewel!

[Voor 14% gewijzigd door Tomfish op 02-10-2010 22:20]

• 4x2
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:20

4x2

lộn xộn quá

Hier doet ie het wel, maar hij is idd redelijk simpel te vinden :P
Zolang je maar het officiele bmw boek hebt.

Leeg

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee