Packetfront drg ease

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378113

Topicstarter
Ik heb nu een aantal maanden glasvezel en de installateur heeft een kastje opgehangen van Packetfront, drg 600 ease of 700. De monteur meldde er bij dat er 5 extra LAN-poortjes op zitten...handig, alleen werkt het niet. Het is of de ene comp er op of de andere. Afijn, ik kan altijd nog met een router aan de slag gaan.

Mijn (eenvoudige) kwestie: ik kan nergens een degelijke handleiding vinden van deze Packetfront 600 of 700, ik wil kjiken of ik daarin wat kan vinden over deze lanpoortjes!

Heeft iemand deze wellicht wel gevonden ergens?

Voorbaat dank

FDZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerMooD
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:41
grote kans dat alleen op de eerste poort van het glasmodem internet zit, de andere poortjes worden vaak gebruikt voor DTV en andere diensten die aangeboden kunnen worden.

Ik denk dat de andere poortjes dus niet werken, en je glasvezelmodem ook echt alleen een modem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Had ik er even bij moeten zetten in mijn bericht; als ik 1 van de 2 computers aansluit op 1 van de 5 extra poorten heb wel degelijk internet, lukt alleen niet om internet op beide computers te krijgen als ik ze allebei aansluit op 2 verschillende poortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoeveel ip adressen krijg je van je provider?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 16-05 16:56
De packetfront drg bevat intern een 'simpele' switch. Deze kunnen gebruikt worden om 1 internetverbinding te maken. Andere poorten zijn bijvoorbeeld voor extra diensten als iptv of een isdn-patton. Wij hebben een DRG-500 oid maar dat is hetzelfde verhaal.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Juup schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:20:
Hoeveel ip adressen krijg je van je provider?
Zover ik weet 1 dynamisch ip adres..
JaWSnl schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:33:
De packetfront drg bevat intern een 'simpele' switch. Deze kunnen gebruikt worden om 1 internetverbinding te maken. Andere poorten zijn bijvoorbeeld voor extra diensten als iptv of een isdn-patton. Wij hebben een DRG-500 oid maar dat is hetzelfde verhaal.
Kortom, routertje dr tussen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 16-05 16:56
Inderdaad.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, duideljik...

Dank voor de reacties :)
Pagina: 1