Toon posts:

Packetfront drg ease

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• 378113
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08-08-2014
Ik heb nu een aantal maanden glasvezel en de installateur heeft een kastje opgehangen van Packetfront, drg 600 ease of 700. De monteur meldde er bij dat er 5 extra LAN-poortjes op zitten...handig, alleen werkt het niet. Het is of de ene comp er op of de andere. Afijn, ik kan altijd nog met een router aan de slag gaan.

Mijn (eenvoudige) kwestie: ik kan nergens een degelijke handleiding vinden van deze Packetfront 600 of 700, ik wil kjiken of ik daarin wat kan vinden over deze lanpoortjes!

Heeft iemand deze wellicht wel gevonden ergens?

Voorbaat dank

FDZ.

• TigerMooD
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:12
grote kans dat alleen op de eerste poort van het glasmodem internet zit, de andere poortjes worden vaak gebruikt voor DTV en andere diensten die aangeboden kunnen worden.

Ik denk dat de andere poortjes dus niet werken, en je glasvezelmodem ook echt alleen een modem is.

• 378113
Had ik er even bij moeten zetten in mijn bericht; als ik 1 van de 2 computers aansluit op 1 van de 5 extra poorten heb wel degelijk internet, lukt alleen niet om internet op beide computers te krijgen als ik ze allebei aansluit op 2 verschillende poortjes.

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Hoeveel ip adressen krijg je van je provider?

Zoekt parttime Front-end development ZZP opdracht

• JaWSnl
  • Laatst online: 17-09 11:14
De packetfront drg bevat intern een 'simpele' switch. Deze kunnen gebruikt worden om 1 internetverbinding te maken. Andere poorten zijn bijvoorbeeld voor extra diensten als iptv of een isdn-patton. Wij hebben een DRG-500 oid maar dat is hetzelfde verhaal.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• 378113
Jaaap schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:20:
Hoeveel ip adressen krijg je van je provider?
Zover ik weet 1 dynamisch ip adres..
JaWSnl schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:33:
De packetfront drg bevat intern een 'simpele' switch. Deze kunnen gebruikt worden om 1 internetverbinding te maken. Andere poorten zijn bijvoorbeeld voor extra diensten als iptv of een isdn-patton. Wij hebben een DRG-500 oid maar dat is hetzelfde verhaal.
Kortom, routertje dr tussen...?

• JaWSnl
  • Laatst online: 17-09 11:14
Inderdaad.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• 378113
Ok, duideljik...

Dank voor de reacties :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee