Ik bezit sinds deze zomer een L37D28, een 2010 model dus.
Ook heb ik vreselijk zitten zoeken wat voor externe USB harde schijven geschikt zijn voor de Panasonics om mee op te nemen.
Tot nu toe heb ik werkend bevonden ( want zelf in bezit ):
1) 320Gb Promedia portable harddisk 2,5"usb 2.0 SATA
2) 1Tb Buffalo JustStore HD-EU2 (met een ingebouwde SATA schijf)
De overeenkomsten:
* usb enclosure met SATA schijf.
* groter dan 160Gb zoals ook op de pana website vermeld staat als minimale grootte
Voordeel van de 1e schijf: GÉÉN externe voeding nodig ! ! ! Dit in tegenstelling tot veel berichten waarin vermeld staat dat een externe voeding vereist is. Maar ja, dat kan de TV natuurlijk niet zien
De promedia heb ik trouwens bij de ALDI gehaald deze week. Voor 55 euries.
Goedkoper kom je niet aan een Harddisk recorder die HD kan opnemen.
Zijn er mensen met andere schijven? Deel het met ons, dat maakt het zoeken een stuk gemakkelijker.
Ook heb ik vreselijk zitten zoeken wat voor externe USB harde schijven geschikt zijn voor de Panasonics om mee op te nemen.
Tot nu toe heb ik werkend bevonden ( want zelf in bezit ):
1) 320Gb Promedia portable harddisk 2,5"usb 2.0 SATA
2) 1Tb Buffalo JustStore HD-EU2 (met een ingebouwde SATA schijf)
De overeenkomsten:
* usb enclosure met SATA schijf.
* groter dan 160Gb zoals ook op de pana website vermeld staat als minimale grootte
Voordeel van de 1e schijf: GÉÉN externe voeding nodig ! ! ! Dit in tegenstelling tot veel berichten waarin vermeld staat dat een externe voeding vereist is. Maar ja, dat kan de TV natuurlijk niet zien
De promedia heb ik trouwens bij de ALDI gehaald deze week. Voor 55 euries.
Goedkoper kom je niet aan een Harddisk recorder die HD kan opnemen.
Zijn er mensen met andere schijven? Deel het met ons, dat maakt het zoeken een stuk gemakkelijker.