Knippen in 720p content met DTS stream

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Er is een stukje video met DTS geluid waar ik graag een fragment uit zou willen halen. Het gaat om een MKV container met de x264 codec en DTS geluid.

Nou ben ik niet zo thuis in audio/video bewerking, maar misschien hebben jullie tips over hoe ik dit het beste kan doen en of het wel mogelijk is. Het liefst zou ik de content laten zo als hij is dus gewoon de 720p en de DTS audio, untouched.

Kortom; welke software is hier geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Topic is al een paar weekjes oud, maar ik ben hier toch ook wel benieuwd naar, heb al een shitlading aan programmatuur geprobeerd, maar niks doet het normaal... Dan is de video weer brak omdat ie het converteert naar .avi, dan functioneerd de audio weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NATStudent
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 13:46
Ik zag deze net voorbijkomen in de meuktracker. Al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
NATStudent schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:34:
Ik zag deze net voorbijkomen in de meuktracker. Al geprobeerd?
Hmm, ziet er interessant uit, zal hem eens proberen, bedantk !

Heb al zo'n hoop geprobeerd dat ik beetje het idee krijg dat het gewoon niet mogelijk is wat ik wil... AVS Video editor komt het beste in de buurt tot nu toe, kan prima m'n videobewerken, maar er is geen ondersteuning voor AC3 ( 5.1 audio ), en tijdens het aanpassen van films is dat toch wel erg handig... Virtualdubmod is niet gebruiksvriendelijk en werkt standaard niet met MKV's tenzij men weer moeilijk gaat doen met filters installeren...