• funkmeister
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-08-2014
Hallo,

Aan het einde van deze maand raak ik mijn zakelijke Nokia E71 kwijt.
Jammer, want ik vind het een fijn toestel.
De E72 heb ik ook een tijd gehad maar had erg last van vastlopers (battery eruit/erin)
Ook vond ik hem erg traag reageren op sommige momenten ondanks dat hij sneller zou moeten zijn als de E71.

Nou heb ik uiteraard al het internet afgestruind maar ik raak het spoor een beetje bijster.
Er is gewoon ZO-VEEL keuze...

Kortom, ik zoek dus een toestel + abo, kan iemand me adviseren?

- Hij moet een qwerty toestelbord hebben
- Het moet een Nokia zijn (ik vind het menu gewoon prettig)
- Geen fancy slide toestelletjes, een solide monoblock

Welk toestel zoek ik?

• N1ckk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-09 07:17

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Naja, eigenlijk is het heel simpel;

- Nokia E5
- Nokia E7 (wel een soort slide)
- Nokia C3 (eigenlijk geen optie)
- Oudere modellen zoals de N97/E75

Echt veel meer keuze heb je niet ben ik bang, je zou ook kunnen kijken naar een bijv. een Blackberry. Ja je moet wennen aan een nieuwe GUI (die ik niet eens zo sterk vind bij de BB maar dat terzijde) maar ze schieten naar wat ik gehoord heb uit in zakelijk gebruik.

• funkmeister
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-08-2014
Thanks... De E5 is zeker interessant, die ga ik eens bekijken!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:28
Heb sinds ongeveer 2 weken nu de Nokia E5.
Ben er erg blij mee lekker solide, qwerty toetsen en makkelijk "Nokia menu" zoals ik van Nokia gewend ben.

Hiervoor de LG Crystal gehad met touch screen. maar daar kan ik echt niet aan wennen.
Elke keer als ik een ander merk telefoon neem dan Nokia kom ik er weer achter dat het toch allemaal net niet is.

Dus 2 weken geleden wezen kijken voor een vervanger want die LG komt me echt me strot uit.
Moest even wennen aan de hele kleine toetsen maar na een paar dagen is dat ook al weer eigen gemaakt.

Kortom ik heb er een heel fijn toestel aan!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan geen telefoons voor jou opzoeken, dat kun je namelijk prima zelf doen. Ook kun je prima zelf reviews en ervaringen opzoeken. Dan komt het neer op persoonlijke voorkeuren. Natuurlijk kun je nog met specifieke vragen zitten, en in dat geval kun je ze hier stellen. Maar dit is niet de bedoeling. Begin eens in de Pricewatch, gebruik de filters om toestellen te vinden die aan jouw eisen voldoen, ga reviews lezen, en kom dan eventueel nog eens terug.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee