Diverse topics (zoals howto netwerk...) doorgespit maar kom er nog steeds niet uit.
Vroeger kon ik met m'n computer's internetverbinding via wifi draadloos delen met andere apparaten zoals laptops.
Vandaag probeerde ik het weer maar het lukte op 't één of ander manier niet.
Accses point ingesteld op m'n computer. Mijn ipod touch maakte wifi-verbinding met de computer, maar kon niet internetten op de ipod. Vervolgens heb ik zitten kloten met allerlei opties op m'n computer en nu maakt 'ie niet eens meer verbinding met de ipod... (heb alles op automatische stand gezet, ip en dns) Mijn ipod ziet nu wel de verbinding, maar kan er niet meer met verbinden.
Wie o wie weet hoe dit probleem opgelost kan worden?
huidige situatie:
breedbandverbinding (gekabeld) naar de computer
computer beschikt over wifi-verbinding
Wil internetverbinding verdelen van computer naar overige apparaten!
Dus: modem -> computer -> wifi verbinding -> overige apparaten -> internet
Ik gebruik op dit moment WXP s2 en heb standaard voorgeinstalleerde Arcadyan Wireless die van mijn computer acces point maakt.
Vroeger kon ik met m'n computer's internetverbinding via wifi draadloos delen met andere apparaten zoals laptops.
Vandaag probeerde ik het weer maar het lukte op 't één of ander manier niet.
Accses point ingesteld op m'n computer. Mijn ipod touch maakte wifi-verbinding met de computer, maar kon niet internetten op de ipod. Vervolgens heb ik zitten kloten met allerlei opties op m'n computer en nu maakt 'ie niet eens meer verbinding met de ipod... (heb alles op automatische stand gezet, ip en dns) Mijn ipod ziet nu wel de verbinding, maar kan er niet meer met verbinden.
Wie o wie weet hoe dit probleem opgelost kan worden?
huidige situatie:
breedbandverbinding (gekabeld) naar de computer
computer beschikt over wifi-verbinding
Wil internetverbinding verdelen van computer naar overige apparaten!
Dus: modem -> computer -> wifi verbinding -> overige apparaten -> internet
Ik gebruik op dit moment WXP s2 en heb standaard voorgeinstalleerde Arcadyan Wireless die van mijn computer acces point maakt.