Toon posts:

recovery dvd bij Dell inspirion desktop

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22-09 12:32
Morgen ga ik naar iemand toe die een Dell inspirion desktop gekocht heeft. (helpen uitpakken)
Tijdens het bestellen contact gehad met de helpdesk van Dell, die gaf aan dat er voor 5 euro een dvd'tje bijgeleverd wordt met een restore, maar dat dit geen win7 is, terwijl win7 wel op het systeem staat.
Ik vraag me af of die dell gasten nu bedoelen dat de dvd geen complete windows dvd is, maar dat windows hiermee wel teruggezet kan worden. (samen met allerlei andere rommel)

Geen ervaring met dell desktops voor de particulier, en wel nieuwsgierig. (wil voorbereid zijn)

Iemand die een antwoord heeft?

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14:47
miles schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:27:
maar dat windows hiermee wel teruggezet kan worden. (samen met allerlei andere rommel)
Dat dus.

Die DVD's kun je ook zelf branden. Daarnaast kun je ook zelf een eigen Windows 7 DVD gebruiken met de key die onderop de laptop geplakt is voor een echte schone installatie.

• Darkstone
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-04-2014

Darkstone

Het kan altijd sneller.

dell heeft je geen windows dvd mee (niet meer) tenzij je die €5 betaalt.
ik weet niet wat je precies krijgt, maar standaard zit er alleen een drivers & utilities bootable cd bij.

een dvd'tje kan je ook zelf branden of op een externe hdd gooien, met als voordeel dat het een stuk sneller gaat.

'de sheet' -- Dell Latitude E6520, 1080p, i7-2820QM, X25-M 80GB, 16GB, 97Wh
Gezocht: Baan software development, C++, gave software, omgeving Delft.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee