Het RDW heeft wat nieuws bedacht:
Blijkbaar heeft men bij het RDW besloten om ons een 403 voor te schotelen...
Nu moet ik eerlijk bekennen dat gebanned worden van o.a. de Huiskamer mij niet geheel vreemd is, maar op dit punt klopt het van geen kant, ik check zo nu en dan op het RDW een auto, en die kerel ook, maar beide echt nooit vaker dan 1/2 keer per week...
Wie heeft hier nog meer last van? KANSLOZE zooi alweer.
Zowel ik als een goede vriend zijn sinds gister ineens dus gebanned, omdat ikzelf met enige regelmaat een kenteken check, zoals van de bus die ik heb staan om morgenvroeg een auto uit Duitsland mee op te halen. (dan check ik even wat voor motor er in ligt omdat de bus toch al snel 3500KG moet gaan trekken)Voertuiggegevens online raadplegen
De RDW registreert APK-data, technische en andere gegevens van voertuigen. Op deze pagina kunt u - door het invoeren van uw kenteken in de gele 'kentekenplaat' onder aan de pagina - de gegevens van voertuigen met een Nederlands kenteken opvragen. Van alle beschikbare voertuiggegevens kunt u lezen wat de betekenis is. Hiervoor klikt u op de informatiebutton (vakje met i) ernaast.
Voor gegevens die door derden aan de RDW zijn geleverd neemt de RDW geen verantwoordelijkheid voor de juistheid. Deze gegevens zijn herkenbaar aan een vakje met een uitroepteken.
Deze dienst is alleen bedoeld voor particulier en niet voor zakelijk gebruik. De RDW is wettelijk verplicht om dit onderscheid te maken. Voor bedrijven en instellingen heeft de RDW een zakelijke variant ontwikkeld waarmee tegen betaling grote hoeveelheden gegevens opgevraagd kunnen worden. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de RDW.
Als blijkt dat u grote hoeveelheden gegevens via deze voor particulieren ontwikkelde dienst opvraagt, zal de RDW u de toegang tot deze dienst ontzeggen.
Blijkbaar heeft men bij het RDW besloten om ons een 403 voor te schotelen...
Nu moet ik eerlijk bekennen dat gebanned worden van o.a. de Huiskamer mij niet geheel vreemd is, maar op dit punt klopt het van geen kant, ik check zo nu en dan op het RDW een auto, en die kerel ook, maar beide echt nooit vaker dan 1/2 keer per week...
Wie heeft hier nog meer last van? KANSLOZE zooi alweer.
[ Voor 7% gewijzigd door _eXistenZ_ op 01-10-2010 22:57 ]
There is no replacement for displacement!