Toon posts:

Externe Harddisk wordt niet meer gedetecteerd.

Pagina: 1
Acties:

• mieg_1981
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07-11-2019
Hoi Allemaal,

Ik heb een groot probleem. Ik heb vandaag Windows 7 opnieuw geinstalleerd. Mijn gloednieuwe Freecom 1Tb met hierop 200gb aan data wordt nu opeens niet meer herkent. De schijf functioneerd prima. Als ik m in een andere computer stopt, doet ie het gelijk.

Als ik de schijf aansluit via usb, maakt windows netjes zo'n 'ploep'' geluidje. vervolgens gebeurd er helemaal niets. :/
Ik heb ondertussen ook in window schijfbeheer gekeken. Hier staat de schijf netjes vermeld. Alleen is er geen drive-letter aan gekoppeld. :? Wanneer ik handmatig de driveletter wilt invullen, verschijnt de volgend wazige windows melding :

iets over de consoleweergave... :?

Ik ben ten einde raad, kan iemand mij helpen? |:(

Mijn dank zal groot zijn. :)

• SpamLame
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:33
Had je schijfbeheer al afgesloten en opnieuw gestart, of het scherm ververst.
Dat is wat ie namelijk meldt

Overigens wordt de disk wel gedetecteerd, maar geen schijfletter toegekend.
Misschien een andere apparaat wat die schijfletter geclameid heeft?

[Voor 40% gewijzigd door SpamLame op 01-10-2010 21:54]

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• arvidbeheerder
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-09 18:35
workaround:

After plugging in my new usb device, from the Device Manager window, click "Unknown Device" and click update driver. Click Browse My Computer for Driver Software. Either navigate to or type C:\Windows\winsxs and go on from there. This one worked for me after pulling up a warning about the driver not being digitally signed or something.

lang leve google

• mieg_1981
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07-11-2019
Jaaaaaaaaaa, reuze bedankt, arvidbeheerder !!!

het probleem zit m inderdaad in het stuurprogramma voor de usb-harddisk.

probleem opgelost, helemaal top!

(topic mag dicht)

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 25-09 17:12

Ed_L

Crew Council
Titelfix. Slotjes houden we nog even op zak, omdat je nooit weet of dot topic nog van nut gaat zijn in de toekomst.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee