Toon posts:

[bug] Tekst in tabel kleiner dan de rest bij productreview

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02:39

F.West98

Alweer 12 jaar hier

Topicstarter
hallo,

De topictitel geeft het probleem al weer, de tekst in een tabel is kleiner dan de rest van de tekst buiten de productreview. Als ik het font handmatig op 12 zet blijft het hetzelfde, op 13 is het te groot:

De tekst in de tabel is kleiner, duidelijk verschil

De tekst is op font 13 in de tabel te groot, hier de tabel ook getekent

ik hoop dat deze bug snel verholpen kan worden aangezien dit het mooie van mijn review een beetje verpest, (overigens nog niet gepubliceerd)

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:38

crisp

Devver

Pixelated

Waarom heb je daar een tabel voor nodig? Ik zie geen tabulaire data...

Intentionally left blank

• F.West98

F.West98

Alweer 12 jaar hier

Topicstarter
ehm, rechts van de foto staat een foto, die moet rechts worden uitgelijnd, ik wil liever niet mijn hele review posten, zal kijken

dit is het

wil graag de afbeelding rechts houden, 'right' werkt niet

[Voor 43% gewijzigd door F.West98 op 01-10-2010 20:34]

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

F.West98 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:29:
ehm, rechts van de foto staat een foto, die moet rechts worden uitgelijnd, ik wil liever niet mijn hele review posten, zal kijken

dit is het
[afbeelding]
wil graag de afbeelding rechts houden, 'right' werkt niet
Da's dan een hele andere bug imo...

Intentionally left blank

• F.West98

F.West98

Alweer 12 jaar hier

Topicstarter
dat is óók een bug, maar dat de tekst in een tabel dan kleiner wordt is ook een bug. eigenlijk 2 dus :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Is inmiddels gefixed voor nieuwe reviews.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee