GMail wachtwoord veranderd maar kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hoi,

Ik heb mijn GMail password woensdag veranderd, daarna ingelogd maar nu kan ik niet meer opnieuw inloggen.
Gelukkig is mijn desktop nog wel ingelugd dus kan ik nog wel bij mijn mail maar bijvoorbeeld met BIS of op een andere locatie kan ik er niet meer bij.

Waarschijnlijk heb ik een foutje gemaakt met het invullen van het nieuwe wachtwoord, ik kom er niet meer achter wat het is.

Moving on, ik wil dus een nieuw wachtwoord. Ik dacht dat kan ik vast met de lopende sessie doen, werkt helaas niet.

Dan wachtwoord kwijt-pagina gevolgd. Heb geen geheime vraag en antwoord ingevuld, had ook geen backup-adres. dus gaat hem ook niet worden.

Een ander (hotmail) adres aangemaakt als adres om contact met me op te nemen voor handmatige recovery, geweigerd!

Weet iemand welke vragen er in die lijst zwaarder wegen dan andere? Ik kan me wel wat dingen herinneren maar niet de exacte data.

Weet iemand misschien een andere manier om mijn wachtwoord te resetten, aan dit account zitten ook mijn calender, bis, contacten wtf.. ALLES gekoppeld dus zou echt flink ruk zijn om het kwijt te raken.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je bij de aanvraag ook een uitgebreide contactenlijst gegeven? Als je precies verteld welke contacten je hebt, welke mails je recent hebt gekregen en welke labels je hebt kan ik me niet voorstellen dat ze weigeren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251214

Als je je wachtwoord wilt resetten moet je stoppen met inloggen. Zorg ervoor dat je 24 uur niet meer inlogd en dan kun je je wachtwoord resetten. Gmail via POP, IMAP, mobiele telefoon, andere Google producten is ook activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Anoniem: 251214 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:14:
Als je je wachtwoord wilt resetten moet je stoppen met inloggen. Zorg ervoor dat je 24 uur niet meer inlogd en dan kun je je wachtwoord resetten. Gmail via POP, IMAP, mobiele telefoon, andere Google producten is ook activiteit.
Allright, goede tip. Bij deze alles er uit gehengeld en ga geduldig zijn.

@Tsurany - Jep, ik heb alles ingevuld wat ik nog wist. Verder heb ik gelukkig nog alle contacten op mijn telefoon en een extra backup dus daar kan ik ze alles over vertellen als het nodig is.

Edit - kreeg net weer een mailtje met dat ze mijn account niet kunnen herstellen.

Iemand nog een ander idee, anders vraag ik morgen een nieuw account aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Albinosaurus op 02-10-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Ok. zojuist een nieuw E-mailadres aangemaakt.

Is er een mogelijkheid om zonder in te hoeven loggen al je mail te exporteren vanaf de webmail.
Mijn pc thuis is nog steeds ingelogd en de mails wil ik nog wel bewaren, ik kan het online niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 23:37

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Maar bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord moet je die toch 2 keer invullen?

Kan je dan niet "gokken" welke fout je 2 keer hebt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

POP3 enablen in de Gmail settings, Outlook Connector installeren en dan alles in Outlook binnenhalen?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:45

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

zoals swtimmer al aangeeft, probeer je pasw. een in te geven met combinaties van num- & caps- lock uit/aan ?

[ Voor 15% gewijzigd door DukeBox op 03-10-2010 14:22 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:22
Je hebt als het goed is een keer je telefoonnummer kunnen invullen.
Hiermee kan je het wachtwoord terug halen.
Als je deze meldingen meerdere malen hebt genegeerd (kwamen tevoorschijn bij inloggen, met een knop "ga door naar postvak in") is het eigenlijk je eigen schuld. Ook dat je geen geheime vraag etc hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen3 op 03-10-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Het is zonder twijffel mijn eigen schuld, ik neem het ook niemand kwalijk wat er is gebeurd.

Ik heb alle verschillende (foute) wactwoorden geprobeerd die ik kon bedenken, geen een werkt en contact met google opnemen heeft ook niet gewerkt.

@Neobahamuth leuke tip. Echterrrr, geen wachtwoord om in te loggen..

Inmiddels heb ik al wel een forward ingesteld naar dat nieuwe adres zodat ik geen nieuwe mails mis. Alleen heb ik nog geen oplossing om alle oude meuk binnen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Allright, alles nu met een nieuw E-mailadres ingesteld en werkt. Belangrijke mails gewoon doorgestuurd (hels werk trouwens)

Topic kan dicht.
Pagina: 1