Toon posts:

[Win7] toetsenbord en muis werken niet meer na reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views

• thechib12
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-09 14:17
yo.

Ik had een programma voor mijn iPhone geinstaleerd, namelijk libusb, toen heb ik hem opnieuw opgestart,
en kom ik bij het login scherm, werkt de muis+toetsenbord niet meer.

wat ik al geprobeerd heb is:
Veilige modus
ps/2 muis aansluiten
windows 7 cd en dan startup repair
andere startup repair cd

niks werkte, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik wil niet mijn windows 7 de instaleren, want dan ben ik alle progammas kwijt, kan iemand me helpen?

het gaat om Windows 7 Ultimate x64

ik heb GoT doorgezocht, en er stond dat een ps2 tobo wel zou werken, dat werkte dus ook niet ;(

[Voor 8% gewijzigd door thechib12 op 01-10-2010 17:54]

• thechib12
achja, schijt ik gooi windows er maar opnieuw erop.

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Na bijna een uur nog geen antwoord op je vraag, tis wat. Ik had een half uur geleden al een format gedaan als ik jou was. 8)7

Of nog beter, de backup/image terug gezet die je uiteraard gemaakt had ergens deze week. :9

Misery and hate will kill us all.

• thechib12
IK heb windows eropnieuw op geflikkerd, was toch wel nodig:P

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Open dan geen topic.

Anyways: libusb is niet compatible en heeft je USB subsystem vernaggeld waardoor het niet meer werkt (omdat dat je input devices afvangt).

[Voor 78% gewijzigd door alt-92 op 01-10-2010 23:07]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee